کد خبر : 1720560 | 02 آذر 1399 ساعت 01:28 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد 1-0 وست بروم؛ برد به کمک VAR

منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 وست بروم را شکست بدهد.

منچستریونایتد 1-0 وست بروم؛ برد به کمک VAR

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان اوله‌گنار سولسشر در حالی به پیروزی رسیدند که تصمیمات کمک داور ویدئویی تاثیر زیادی در سرنوشت بازی داشت.

در چارچوب هفته نهم لیگ جزیره تیم های منچستریونایتد و وست برومویچ آلبیون در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند. باتوجه به وضعیت شیاطین سرخ در جدول این بازی خانگی اهمیت زیادی برای آن ها داشت و در نهایت نیز با پیروزی این تیم همراه شد.

بازی با حملات تیم منچستریونایتد آغاز شد و آن ها در دقیقه 32 روی پاس تماشایی برونو فرناندز موقعیت سازی هم کردند اما این توپ توسط مارسیال تبدیل به گل نشد و سم جانستون آن را مهار کرد. نمیشه اول با همین نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم برخورد کونر گالاگر با مدافعان منچستریونایتد از سوی دیوید کوت پنالتی تشخیص داده شد اما داور ویدیویی آن را رد کرد تا بازی ادامه پیدا کند.

چند دقیقه بعد VAR دوباره به سود منچستری ها شد و شیاطین سرخ این بار صاحب یک ضربه پنالتی شدند و برونو فرناندز مانند پنالتی های قبلی پشت توپ ایستاد. ضربه او با واکنش سم جانستون همراه شد اما داور به دلیل این که دروازه بان وست بروم در لحظه زدن ضربه جلوتر از خط بود، تصمیم به تکرار آن گرفت.

پنالتی دوم را برونو فرناندز با مهارت خاصی به سمت چپ دروازه فرستاد و این بار توپش از خط گذشت و منچستریونایتد از حریف خود پیش افتاد.

 

1545889

 

1545876

 

در ادامه شاگردان سولسشر دو موقعیت گل داشتند اما در لحظات آخر به شدت تحت فشار قرار گرفتند. با این حال مصاف منچستر یونایتد و وست برومویچ با برتری شیاطین سرخ به پایان رسید تا آن ها به بیگ سیکس نزدیک و نزدیک تر شوند.

منچستر اکنون از هشت بازی 13 امتیاز کسب کرده و در رتبه نهم جدول جای دارد. در این بازی برونو فرناندز عملکرد درخشانی داشت و علاوه بر کسب یک پنالتی و ثبت گل پیروزی بخش، شش پاس کلیدی هم داد تا چهره درخشان تیمش باشد.

دیدگاه‌ها