کد خبر : 1720590 | 02 آذر 1399 ساعت 10:20 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

آ اس: پیکه تنها 1 ماه دور از میادین خواهد بود

روزنامه آ اس گزارش داد در اولین ارزیابی از میزان مصدومیت پیکه و سرخی روبرتو، مشخص شده که این دو دست‌کم یک ماه از میادین دور خواهند بود.

آ اس: پیکه تنها 1 ماه دور از میادین خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست 1-0 بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید مصدومیت شدید جرارد پیکه برای هواداران بارسا بسیار نگران کننده بود. پیکه در نیمه دوم مسابقه به شدت مصدوم شده و مجبور به ترک میدان شد. بسیاری از بارسایی‌ها نگران بودند که او تا پایان فصل دیگر نتواند برای تیم شان به میدان برود.

 

1545871

 

روزنامه آ اس در جدیدترین گزارش خود می‌گوید پیکه امروز یکشنبه تحت معاینات دقیق‌تر و کامل‌تر قرار می‌گیرد. بر اساس این گزارش پیکه زمانی که دیشب لنگ لنگان در حال ترک زمین بود می دانست که با مصدومیتی جدی مواجه است و جو رختکن بارسا درباره این مصدومیت چندان مثبت نبوده و به نظر می رسد بارسا نگران از دست دادن او تا پایان فصل بوده است.

 

1545924

توییت بارسلونا: وضعیت دقیق پیکه و روبرتو یکشنبه مشخص خواهد شد

 

اما بر اساس ادعای امروز آ اس، پزشکانی که اولین بررسی‌ها را روی پیکه انجام دادند اعلام کرده اند بر خلاف انتظار بارسا مبنی بر دور بودن 4 تا 6 ماهه پیکه از میادین، او به احتمال زیاد تنها 1 ماه دوری از فوتبال را تجربه خواهد کرد. آ اس می‌گوید این تشخیص درباره سرخی روبرتو دیگر بازیکنان مصدوم بارسا در بازی دیشب هم صادق است.

 

دیدگاه‌ها