کد خبر : 1720594 | 02 آذر 1399 ساعت 10:40 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه و ژست تواضع: صحبت قهرمانی نیست

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو بعد از پیروزی تیمش مقابل بارسلونا از تایید صحبتهای خبرنگاران مبنی بر شانس بالای اتلتیکو مادرید برای قهرمانی در لالیگا خودداری کرد.

سیمئونه و ژست تواضع: صحبت قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو دیشب بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل بارسلونا به وضوح خوشحال بود اما او از تایید ادعای خبرنگاران مبنی بر شباهت تیمش به اتلتیکوی فصل 2013-2014 که قهرمانی لالیگا را بدست آورد خودداری کرد و سعی کرد در مقابل این ادعاها تواضع پیشه کند.

 

1545926

 

اتلتیکو با ارائه یک بازی برتر در مقابل بارسلونا موفق شد حریف قدرتمندش را در واندا متروپولیتانو شکست دهد و با یک بازی کمتر نسبت به سوسیداد صدرنشین و تنها به دلیل گل زده کمتر در رتبه دوم جدول لالیگا قرار بگیرد. با توجه به وضعیت نابسامان بارسلونا و نتایج ضعیفی که رئال مادرید تا اینجا بدست آورده بخش زیادی از ناظرین تیم سیمئونه را شانس مهم قهرمانی در لالیگا می دانند.

 

سیمئونه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه شباهتی بین این تیم و اتلتیکوی فصل 2013-2014 که قهرمان لالیگا شد می بیند گفت: " نه‌، نمی بینم. مهمترین چیزی که برای ما ارزش دارد این است که پیشرفت فوتبالیستهای ما نسبت به فصل گذشته کاملاً مشخص است. ما در زمین بهتر کار می کنیم و این برای هر کسی که عملکرد ما را بررسی کند کاملاً مشهود است".

 

1545927

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت: " این تیم به من شور و اشتیاق می دهد چون می بینم بچه ها چطور با تمام وجود می خواهند به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کنند و بازی به بازی این را به نمایش می گذارند. فوتبال ورزشی است که باید مسابقه به مسابقه بازی شود. گاهی تیم برنده می شود و گاهی چاره ای جز قبول شکست ندارد. ما در بازی‌های قبلی مان مقابل بارسا هم همیشه به پیروزی نزدیک بودیم البته به جز بازی سوپرکاپ که در عربستان برگزار شد. ما امروز برنده شدیم و این برنامه ما و هدف مان را تغییر نمی دهد. من از تلاشی که تیمم به خرج داد واقعاً راضی هستم".

 

 

دیدگاه‌ها