کد خبر : 1720633 | 02 آذر 1399 ساعت 13:05 | 69.1K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد شدید از مسی و بارسا؛ چرا پدری را فرستادید؟

لیونل مسی و سایر بازیکنان بارسلونا به دلیل اینکه بعد از شکست مقابل اتلتیکو، پدری 17ساله برای مصاحبه با رسانه‌ها انتخاب کردند با انتقادهای زیادی مواجه شده‌اند.

انتقاد شدید از مسی و بارسا؛ چرا پدری را فرستادید؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در واندا متروپولیتانو شبی تلخ را پشت سر گذاشت و با شکست 1-0 مقابل اتلتیکو به رتبه دهم جدول لالیگا سقوط کرد. بارسا با اشتباه عجیب سنگربانش مارک آندره تراشتگن دروازه خود را باز شده دید و نتوانست این گل خورده را جبران کند تا این بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.

 

درحالیکه مسی هم در جریان بازی درخشش خارق العاده ای نداشت و نتوانست با بدست گرفتن سکان هدایت بارسا و تهییج هم تیمی‌هایش نتیجه را برگرداند رفتار او و دیگر بازیکنان قدیمی و مشهور بارسلونا در انتهای بازی آنها را با انتقاد شدید هواداران روبرو کرد.

 

1545978

 

به جای اینکه مسی به عنوان کاپیتان وظیفه روبرو شدن با رسانه‌ها را به عهده بگیرد یا حتی به جای اینکه دیگر ستاره‌های قدیمی و کهنه کار تیم جلوی رسانه‌ها بایستند، پدری 17ساله به عنوان نماینده بارسلونا در مقابل دوربینها قرار گرفت تا به سوالات اغلب تند رسانه‌ها پاسخ دهد.

 

1545977

 

این رفتار مسی و بازیکنان قدیمی بارسا در شبکه های اجتماعی موج انتقادها علیه آنها را به دنبال داشت.

 

1545979

 

یک کاربر نوشت: " مسی، پیکه و دیگر کاپیتان‌های بارسا بعد از باخت ال کلاسیکو هم دِست که اولین بازی اش بود و اسپانیایی صحبت نمی‌کرد جلوی خبرنگارها فرستادند و حالا هم پدری 17ساله را بعد از این شکست جلوی خبرنگارها فرستادند. به جای اینکه مثل رهبر واقعی مسئولیت بپذیرند و خودشان صحبت کنند".

 

1545980

 

یک کاربر دیگر نوشت: " اتلتیکو بارسا را شکست داد و تنها کسی که جرات داشت مقابل رسانه‌ها بایستد پدری جوان بود. این برای باشگاه واقعاً مایه شرم است".

 

 

دیدگاه‌ها