کد خبر : 1720660 | 02 آذر 1399 ساعت 14:15 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه:

مدت هاست می گویم اتلتیکوی من باکیفیت است

دیه گو سیمئونه می گوید اتلتیکو با اتحاد بازیکنانش کارهای بزرگی درفصل جاری انجام خواهد داد.

مدت هاست می گویم اتلتیکوی من باکیفیت است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب از هفته 10 لالیگا توانست در ورزشگاه اختصاصی خود با یک گل بر بارسلونا پیروز شود. تک گل این بازی را یانیک کاراسکو دقیقه 48 روی اشتباه مارک آندره تراشتگن و به زیبایی به ثمر رساند.

در نیمه دوم بارسا هر چه زد به در بسته خورد و یان اوبلاک سد محکمی برابر آبی اناری ها بود. او دومین کلین شیتش برابر بارسا را به ثبت رساند.

 

 

1545926

 

 

این نخستین پیروزی اتلتیکو با هدایت دیه گو سیمئونه در لالیگا بر بارسلونا بود. سیمئونه از سال 2011 روی نیمکت اتلتیکو حضور داشته و هرگز نتواسنته بود در لالیگا بر بارسا غلبه کند او دو بار در لیگ قهرمانان و یک بار در سوپرکاپ توانسته بود بر بارسا چیره شود و در نهایت امشب طلسم لالیگا هم شکسته شد.

با این برد فاصله امتیازی اتلتیکو نسبت به بارسا 9 امتیاز شد که این طولانی ترین فاصله دو تیم از فوریه 1996 است. اتلتیکو حالا صدرنشین لالیگاست.

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری پس از بازی گفت:« بازی به بازی پیش می رویم و گاهی برنده می شویم و گاهی هم در این زمینه ناموفق می شویم. در بازی های اخیر برابر بارسا در لالیگا همیشه تا مرز پیروزی می رفتیم. فصل قبل در زمین خودمان باختیم و در زمین بارسا مساوی کردیم. در عربستان هم بارسا را شکست دادیم. امشب نوبت به بردمان در لالیگا رسید و قطعا خیلی خوشحالم. این نتیجه تلاش تیمی و انسجام در تمام خطوط به خصوص دفاع است. نیمه اول شانس های خوب گلزنی داشتیم و یک بار به گل رسیدیم و نیمه دوم از اندوخته مان دفاع کردیم ضمن اینکه چشم به افزایش فاصله هم داشتیم. گل دوم را نزدیم و بارسا چند بار نزدیک بود گل مساوی را بزند.»

 

 

1545928

 

 

سیمئونه ادامه داد:« مدت هاست می گویم که تیمی خوب و باکیفیت دارم. همه با انگیزه تمرین می کنند و یک رقابت سالم در تیم وجود دارد. همه بازیکنان توان شان را در میدان می گذارند و با این اتحاد رسیدن به موفقیت ساده تر می شود. این یک بازی بود که تمام شد و حالا باید به رقابت ادامه دهیم. چهارشنبه در لیگ قهرمانان بازی مهمی داریم.»

 

دیدگاه‌ها