کد خبر : 1720706 | 02 آذر 1399 ساعت 17:18 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان یک – بادران صفر 

لیگ یک؛ آبی ها پیروز در برابر مدعی صعود

استقلال خوزستان در یک بازی سخت و نفس گیر بادران را شکست داد. تیمی که مدعی صعود به لیگ برتر است اما در فصل گذشته به این موفقیت دست پیدا نکرده بود.

 لیگ یک؛ آبی ها پیروز در برابر مدعی صعود 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در کارنامه اش قهرمانی در لیگ برتر دیده می شود این فصل با بودجه محدود وارد بازی ها شده و بیشتر به بازیکنان بومی اکتفاء کرده اما این دلیلی نمی شود که نسبت به آینده خوشبین نباشد. یعنی صعود به لیگ برتر. گل دقیقه 73 بهروز افشار برای پیروزی استقلال خوزستان در این بازی و کسب سه امتیاز کافی بود. 

 

بعد از گل استقلال خوزستان تیم بادران تلاش زیادی کرد که بازی را به تساوی بکشاند اما این اتفاق رخ نداد. البته باید به این نکته اشاره کرد بادران چند روز پیش از شروع بازی ها مهاجم اصلی خود یعنی  فرزاد حاتمی را از دست داد به این دلیل که او به تیم پیکان تهران ملحق شد. 

 

استقلال خوزستان با این برد طلایی در شروع بازی ها متوجه شد می تواند رویای صعود به لیگ برتر را در سر بپروراند. تیمی که می خواهد به لیگ برتر صعود کند حتما نباید قراردادهای کلان بسته باشد و بازیکنان اسمی را در ترکیب لیست کند. تلاش بازیکنان در زمین نتایج را موجب می شود و همدلی و تلاش برای موفقیت می تواند خیلی از نقصان ها را پوشش دهد.

دیدگاه‌ها