کد خبر : 1720714 | 02 آذر 1399 ساعت 18:46 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماروتا:

اریکسن؟بازیکنی بخواهد جدا شود، او را نگه نمی داریم

جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینتر به شایعات جدایی کریستین اریکسن از این تیم واکنش نشان داد.

اریکسن؟بازیکنی بخواهد جدا شود، او را نگه نمی داریم

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای کریستین اریکسن در اینتر هرگز مطابق انتظار پیش نرفته و او در مدت زمان حضور خود در این تیم دائماً نیمکت‌نشین بوده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از نراتزوری در نقل و انتقالات ژانویه به گوش برسد.

 

از طرفی آنتونیو کونته نیز پیش از بازی امروز اینتر برابر تورینو تاکید کرده بود که تنها تصمیماتی اتخاذ می‌کند که به سود این تیم باشد. او همچنین مدعی شد که اریکسن به اندازه کافی فرصت نشان دادن خود را داشته و حتی بیشتر از برخی بازیکنان به میدان رفته است.

 

 

1539705

 

 

در همین حال هافبک دانمارکی مطابق انتظار در ترکیب امروز برابر تورینو نیز قرار نگرفته تا شایعات جدایی او در ژانویه قوت بگیرد؛ موضوعی که حالا با واکنش جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینتر روبه‌رو شده و او در این باره می گوید: " فکر می‌کنم که کونته به طور کامل در این باره پاسخ داد. من نیز اضافه می کنم که اگر بازیکنی خواهان جدایی باشد نباید او را به زور نگه داشت.

 

اریکسن کاملا حرفه‌ای رفتار می‌کند. او بازیکنی در اختیار کونته است و هر کاری که سرمربی انجام می دهد تحت حمایت و احترام باشگاه و بازیکنان است. اریکسن هیچ درخواستی برای جدایی نداشته اما وقتی زمان مورد نظر فرا برسد سعی می‌کنیم که تصمیم مناسب را در این باره اتخاذ کنیم."

دیدگاه‌ها