کد خبر : 1720779 | 02 آذر 1399 ساعت 23:26 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا و ناکامی در جذب غول بلژیکی

منچسترسیتی در جذب روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر ناکام بوده است.

گواردیولا و ناکامی در جذب غول بلژیکی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متوالی و افزایش سن سرخیو آگوئرو باعث شده منچسترسیتی به دنبال جذب یک مهاجم جدید و گلزن باشد و نشریه تلگراف مدعی شد سیتیزن ها در تابستان امسال قصد داشتند با پیشنهادی هنگفت برای جذب روملو لوکاکو از اینتر اقدام کنند، اما مدیران نراتزوری تمایلی به فروش این بازیکن نشان نداده اند.

 

1538265

 

در واقع اینتر تنها در صورت دریافت رقمی بالاتر از 100 میلیون یورو حاضر به فروش روملو لوکاکو می شده و سیتی توان پرداخت از 80 میلیون را نداشته است. پپ گواردیولا علاقه زیادی به سبک بازی این مهاجم گلزن و تنومند داشته و البته آمار روملو لوکاکو در این مدت حضور در ترکیب اینتر به قدری درخشان بوده که احتمالا هر تیمی علاقمند به در اختیار داشتن چنین بازیکنی است.

 

سرخیو آگوئرو اگرچه بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی به شمار می آید، اما در ماه های اخیر بارها دچار مصدومیت شده و هنوز مشخص نیست قرارداد او در پایان فصل تمدید می شود یا خیر. لائوتارو مارتینز، دیگر مهاجم اینتر نیز از نام هایی است که در لیست خرید سیتی قرار داشته و می تواند جانشین آگوئرو شود. همچنین شایعاتی در مورد احتمال اقدام این تیم متمول انگلیسی برای جذب ارلینگ هالند، ستاره ارزشمند دورتموند نیز منتشر شده است. آنتونیو کونته علاقه زیادی به روملو لوکاکو دارد و بی شک فروش این بازیکن رابطه او با سران اینتر را تیره و تار می کرد.

دیدگاه‌ها