کد خبر : 1720823 | 03 آذر 1399 ساعت 10:40 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

شروع طوفانی خیبر؛ ما 16 ساله شدیم (عکس)

خیبر میهمان ناخوانده لیگ یک در هفته نخست بازی ها شروع خوب یا بهتر است بگوییم طوفانی داشت و حریفش یعنی چوکای تالش را با 3 گل بدرقه کرد.

شروع طوفانی خیبر؛ ما 16 ساله شدیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که وارد شانزدهمین سال حیاتش شده در بازی نخست در برابر چوکا چنان با انگیزه بازی کرد که گویی می خواهد در همان هفته نخست برای حریفان خط و نشان بکشد و نشان دهد که به دنبال صعود به لیگ برتر است. چرا که نه. خیلی از تیم ها در اولین فصل حضور در لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند. نمونه اش پارس جنوبی. فصل گذشته هم خوشه طلایی در اولین فصل حضور در لیگ یک یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود که در نهایت تنها چند امتیاز برای لیگ برتری شدن کم آورد. 

 

خیبر فصل گذشته یکی از تیم های حاضر در لیگ 2 بود. این تیم فاصله کمی با صعود به لیگ یک داشت و حتی هفته های متمادی صدرنشین بود اما در هفته های پایانی شرایط جدول به گونه ای شد که در نهایت از صعود باز ماند و در نهایت با خرید امتیاز کارون اروند خرمشهر که در اختیار تیم داماش گیلان بود وارد جدول بازی های این فصل شد. خیبری ها اگر انگیزه پیروزی در برابر حریفان را در بازی های بعدی هم داشته باشند و البته منطق را چاشنی بازی خود کنند می توانند یکی از تیم های خوب این فصل از بازی ها  و حتی به دنبال ماجراجویی برای صعود به لیگ برتر باشند. 

 

در بازی دیروز جای تماشاگران خرم آبادی در استادیوم خالی بود؛ البته شنیدن خبر پیروزی تیم نیز برای آنها مسرت بخش بود.

 

1546230

 

1546231

 

1546232

دیدگاه‌ها