کد خبر : 1720869 | 03 آذر 1399 ساعت 12:33 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

هرمزی: با احترام به ملوانی‌ها، گلمان سالم بود

تیم قشقایی شیراز موفق شد در اولین دیدار امسال لیگ یک برابر ملوان در انزلی به پیروزی دست یابد.

به گزارش ورزش سه، داریوش هرمزی سرمربی قشقایی شیراز که در این فصل هدایت این تیم محبوب استان فارس را بر عهده دارد، درباره نخستین بازی و نخستین برد تیمش گفت: بازی سختی بود و به نوعی تقابل شمال و جنوب به حساب می‌آمد. در این دیدار ما رفتار دفاعی داشتیم و استراتژی ما کنترل بازی و ضدحمله بود که از همین طریق به گل رسیدیم و توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. این برد را به ایل بزرگ قشقایی تقدیم می‌کنم و خوشحالیم که لبخندی را بر لبانشان آوردیم.

 

وی در مورد اعتراض ملوانی ها درباره گل‌ قشقایی نیز گفت: به هیچ وجه خطایی رخ نداد، داور نزدیک صحنه بود و ایشان از داوران بزرگ فوتبال ایران است. نباید داور را تحت فشار بگذاریم و قطعا تصمیم ایشان درست بوده و بهتر است که کارشناسان درباره این صحنه نظر بدهند.

 

داریوش هرمزی پس از اینکه موفق شد فصل قبل با استقلال ملاثانی به لیگ یک صعود کند از این تیم جدا شد و به قشقایی شیراز پیوست تا هدایت این تیم را عهده‌دار شود. او که سابقه مربی‌گری در تیم‌های استقلال اهواز، نفت مسجدسلیمان، استقلال ملاثانی، فولادنوین، ملی حفاری اهواز، سردار بوکان را در کارنامه دارد و سابقه قهرمانی زیادی در فوتبال پایه نیز دارد.

 

1546309

دیدگاه‌ها