کد خبر : 1720908 | 03 آذر 1399 ساعت 14:38 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک نشانه جدید برای جدایی قطعی ایسکو از رئال

به نظر می رسد طبق آنچه شایعات می گویند، ایسکو تصمیم قطعی خود برای جدایی از رئال را گرفته است.

یک نشانه جدید برای جدایی قطعی ایسکو از رئال

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور ایسکو در رئال مادرید به پایانش نزدیک می شود. این هافبک اهل مالاگا که رابطه اش با زین الدین زیدان فراز و نشیب هایی داشته، تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته و این را به اطلاع باشگاه نیز رسانده است. او قصد دارد همین زمستان رئال را قرضی یا قطعی ترک کند.

 

 

1542666

 

 

این خبر ابتدا توسط مارکا منتشر شد و سپس آاس نیز اعلام کرد که منابع نزدیک به ایسکو آن را تایید کرده اند. هدف ایسکو رفتن به تیمی است که در آن فیکس بازی کند تا شانس حضور در یورو 2021 را داشته باشد.

ایسکو یکی از بازیکنانی است که مورد انتقاد شدید هواداران و کارشناسان قرار دارد و در مقطعی اضافه وزن او را زیر سوال می بردند و حالا او را بازیکنی در حد رئال نمی دانند. ایسکو به وضوح از کیفیت گذشته خود فاصله دارد و در بازی اخیر مقابل ویارئال نیز نتوانست پاسخ منتقدان را بدهد.

اخیرا برخی از هواداران رئال با هجوم به صفحه نامزد ایسکو که یکی از بازیگران مشهور سینمای اسپانیاست، او را متهم کردند که باعث افت ایسکو شده است و این مساله نارضایتی شدید هافبک رئال را در پی داشت.

 

 

1546347

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که ایسکو خانه خود در مادرید را برای فروش گذاشته است و این می تواند نشانه دیگری برای جدایی قطعی او از رئال باشد اما مساله مهم اینجاست که آیا رئال زمستان به وی اجازه جدایی می دهد یا خیر. رئال که هیچ خرید تابستانی نداشت شاید به ایسکو اجازه جدایی ندهد. قرارداد او تا ژوئن 2022 اعتبار دارد و یکی دو تیم انگلیسی خواهان او هستند.

 

 

دیدگاه‌ها