کد خبر : 1720967 | 03 آذر 1399 ساعت 19:53 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره انگلیسی در تیررس پپ؛

لیونل مسی نه؛ گواردیولا هدف دیگری دارد

جک گریلیش، ستاره 25 ساله آستون ویلا هدف اول پپ گواردیولا برای تابستان بعدی است.

لیونل مسی نه؛ گواردیولا هدف دیگری دارد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه ایندپندنت امروز در گزارشی مدعی شد پپ گواردیولا از جک گریلیش، ستاره این فصل آستون ویلا به عنوان بخشی از پروژه بازسازی منچسترسیتی نام برده و او را هدف اصلی خود در تابستان بعدی قرار داده است. جک گریلیش در این فصل یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده و چشم اغلب تیم های بزرگ اروپایی را به خود خیره کرده است.

 

1546465

 

اگرچه در تابستان قبل لیونل مسی تا آستانه ترک بارسلونا و انتقال به منچسترسیتی نیز پیش رفت، اما این نشریه گزارش داد پپ گواردیولا اولویت اول خود را بالاتر از نام هایی چون هری کین و لیونل مسی، جک گریلیش قرار داده و تحت هر شرایط خواهان انتقال این ستاره خلاق به رختکن منچسترسیتی است.

 

گواردیولا با کوین دی بروین، هافبک سیتی در مورد گریلیش صحبت کرده است. دی بروین که اخیرا در دیدار بلژیک مقابل انگلیس مقابل گریلیش به میدان رفته بود نیز به تمجید از این بازیکن 25 ساله پرداخته است. البته جذب جک گریلیش کار آسانی نخواهد بود و آستون ویلا قصد دارد برای فروش این محصول آکادمی خود مبلغی بیش از 100 میلیون پوند طلب کند.

 

گریلیش که در گذشته قصد انتقال به منچستر یونایتد را داشت، در سپتامبر قرارداد جدیدی با ویلا تا تابستان 2025 امضا کرد. عملکرد این ستاره جوان در این فصل فوق العاده بوده و گریلیش در هشت بازی در لیگ برتر چهار گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده است.

 

1546460

دیدگاه‌ها