کد خبر : 1720988 | 03 آذر 1399 ساعت 23:47 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیوید جیمز:

بهتر است محمد صلاح راهی رئال مادرید شود

دیوید جیمز، دروازه بان سابق لیورپول معتقد است که محمد صلاح باید در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب فروخته شود.

بهتر است محمد صلاح راهی رئال مادرید شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در جریان پیروزی 0-3 لیورپول برابر لستر غایب بود و دیوگو جوتا به عنوان جایگزین او درخشیده و برای چهارمین بازی خانگی پیاپی گلزنی کرد. در سال های اخیر اخباری در مورد تمایل رئال مادرید به جذب این ستاره مصری وجود داشته و دیوید جیمز مدعی شد در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، بهتر است محمد صلاح از لیورپول جدا شود، زیرا این باشگاه بدون او بهتر بازی می کند.

 

1545193

 

دیوید جیمز گفت: "اگر قیمت پیشنهادی رئال مادرید مناسب باشد، هر بازیکنی فروخته می شود و بستگی دارد که قیمت پیشنهادی چقدر باشد. اگر محمد صلاح به منچسترسیتی می رفت تصمیم خوبی برای لیورپول نیست. اگر او به لیگ دیگر و کشوری متفاوت برود منطقی تر است. من فکر نمی کنم لیورپول به صلاح وابسته باشد و این برای یورگن کلوپ اتفاق خوبی است. با این حال او هنوز هم نیاز به بازیکن جایگزین دارد.

 

منظورم این نیست که محمد صلاح بازیکن بزرگی نمی باشد، فقط به نظر می رسد لیورپول بدون او در زمین بهتر و روان تر بازی می کند. برخی بازیکنان فقط توپ را برمی دارند و با آن حرکت می کنند، پس در واقع شما فقط باید آنها را متوقف کنید. این همان چیزی است که در مورد صلاح اتفاق می افتد، حتی اگر او در این فصل هشت گل به ثمر رسانده باشد."

دیدگاه‌ها