کد خبر : 1721063 | 04 آذر 1399 ساعت 12:32 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

به دوران حضور در استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنم

منشا: نمی‌خواهم شبیه دیاباته آقای گل ایران شوم

مهاجم نیجریه‌ای گل گهر سیرجان با سه گل در دو بازی ابتدایی فصل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و بار دیگر سودای آقای گلی در لیگ را دنبال می‌کند.

منشا: نمی‌خواهم شبیه دیاباته آقای گل ایران شوم

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا که بعد از درخشش در پیکان و در شرایطی که تنها یک گام برای آقای گلی کم آورده بود، در ادامه راهی پرسپولیس شد. او در آن مقطع مدعی شده بود که آقای گلی در تیمی با کیفیت پرسپولیس به مراتب آسان‌تر خواهد بود. هرچند او در نهایت به خواسته خود در جمع شاگردان برانکو دست نیافت، اما گل‌های حساس و سرنوشت سازی برای این تیم به ثمر رساند. منشا بعد از آن در انتقالی جنجالی راهی استقلال شد و در جمع آبی‌پوشان هم البته نتوانسته به خواسته خود دست یابد و جدایی زودهنگامی را تجربه کرد. مهاجم نیجریه‌ای اسبق پرسپولیس و استقلال اکنون در جمع شاگردان امیر قلعه نویی و با پیراهن گل گهر بازگشتی رویایی به لیگ داشته و توانسته با سه گل در دو هفته ابتدایی بار دیگر در مسیر آقای گلی گام بردارد.

 

مقابل سپاهان کار بزرگی را به سرانجام رساندیم
بازی با سپاهان بازی نخست ما در لیگ با توجه به اینکه فصل گذشته امیر قلعه نویی در سپاهان حضور داشت ایشان به شناخت خوبی از بازیکنان این تیم داشتند. ایشان تمام نکات را به ما گوش زد کرد. شاید در ابتدای بازی روی ناهماهنگی گل خوردیم. حتی سپاهان فرصت داشت گل دوم را به ما بزند که با درخشش حقیقی خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و ما کم کم روی بازی سوار شدیم. و توانستیم با توجه به شناخت خوب کادر فنی از این تیم در پایان پیروز میدان باشیم. بردن تیم بزرگ و پرمهره سپاهان آن هم در بازی نخست اصلا کار راحتی نیست اما ما موفق شدیم این کار بزرگ را انجام دهیم.

 

مقابل فولاد به دنبال ادامه روند موفقیت خواهیم بود
بازی با مس هم بازی سختی برای ما بود. حریف ما ابتدا زمین چمن این ورزشگاه بود تا مس. تیم مس با وجود اینکه تازه لیگ برتری شده، اما تیم قوی و منسجمی است. با یک بازی تیمی منسجم و منظم در نیمه دوم موفق شدیم دو بار دروازه این تیم را باز کنیم و خوشحالم که من موفق شدم این کار انجام دهم. خوشحالم از دو بازی خود ۱۰۰ در صد امتیاز کامل را گرفته ایم و حالا خود را برای بازی با فولاد آماده می‌کنیم تا بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم . فولادی‌ها تیم خوب و منسجمی هستند. ما سال گذشته در هفته‌های پایانی مقابل آنها قرار گرفتیم. اما شرایط امسال برای ما متفاوت است و ما در این بازی سخت به دنبال اهداف خود هستیم تا با دست پر زمین را ترک کنیم.

 

3 گل را من نزدم و یک کار تیمی بود
این تنها کار من نبود. این درخشش ماحاصل کار تیمی ما بود که در نتیجه من این کار را تمام کردم و موفق شدم در ۲ هفته ۳ باز گلزنی کنم. در کنار هم تیمی‌‌های خود تلاش میکنم تا در این فصل روند خوب خود را ادامه دهیم. تمرینات ما به خوبی زیر نظر امیر قلعه نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و با کادر فنی مجرب او به خوبی پیگیری می‌شود. و از آنجا که امیر قلعه نویی بسیار بر نظم تاکید دارد. تمرینات با جدیت و نظم خاصی پیگیری می‌شود که این جو خوبی را در تیم به وجود آورده و ما همه یک دل شدیم تا بتوانیم در لیگ برتر موفق شویم. قلعه‌نویی بزرگ‌ترین و پرافتخارترین مربی ایران است. باعث افتخار من است که با او کار می‌کنم. امیدوارم در گل‌گهر در کنار همه بازیکنان و اعضای کادر فنی فصل موفقی را پشت سر بگذاریم. و خاطرات خوبی را برای مردم سیرجان رقم بزنیم.

 

1545376

 

دوستی با زوج خط حمله کمک زیادی به موفقیت ما می‌کند
یونس نه تنها هم بازی و زوج من در خط حمله است. بلکه ما دو دوست بسیار صمیمی  در خارج از زمین هستیم. ما رابطه صمیمی و نزدیکی با هم داریم و به اعتقاد من این دوستی به ما کمک می‌کند تا همکاری خوبی در درون زمین داشته باشیم. من از اینکه در کنار او بازی میکنم خوشحالم و مطمئن هستم ما در این فصل در کنار هم درخشان ظاهر می‌شویم. یونس مهاجم بزرگ و باهوشی است. او از قدرت فیزیکی و سرزنی قابل توجه‌‌ای برخوردار است. او امسال به دنبال آن است تا آقای گل شود و من حتما در این مسیر او را کمک خواهم کرد.

 

نمی‌خواهم مثل دیاباته آقای گل لیگ شوم
زود است تا در مورد آقای گلی حرف بزنیم. همه رویا و هدف یک مهاجم در تیم خود گلزنی و کسب عنوان آقای گلی است. اما یک تیم هستم و برای همین موفقیت تیم مهم‌تر از عناوین فردی است. سال گذشته استقلال نایب قهرمان شد ولی دیاباته آقای گل شد. قطعا دوست دارم آقای گلی را به دست بیاورم. ولی قبل از آن موفقیت گل گهر از هر چیز برای من مهم‌تر است و تمام تلاش و تمرکز من در این راستا خواهد بود. اما به هر حال منم هم مثل هر مهاجمی دوست دارم گل‌های زیادی به ثمر برسانم و آقای گل بشوم.

 

دوست ندارم به دوران پرسپولیس و استقلال فکر کنم
شرایط استقلال و پرسپولیس با سایر‌ تیم‌های ایرانی متفاوت است. آنها بزرگ ترین تیم‌های ایران هستند و هواداران فراوانی دارند. از همین رو انتظارات همیشه در این دوم تیم بالاست. و شما باید همه شرایط را درکنار یکدیگر گذاشته و بسنجید. من دوست ندارم به گذشته فکر کنم. فقط به آینده و گل گهر فکر میکنم و این فصل برای من از همه چیز مهم تر است تا با این تیم موفق شوم و بهترین‌ بازی‌ها را انجام دهم. موفقیت تیمی اگر حاصل شود موفق فردی نیز برای من به وجود آمده است و این هدف اصلی است.

دیدگاه‌ها