کد خبر : 1721139 | 04 آذر 1399 ساعت 17:40 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

آبراهام: همیشه به خودم اعتماد داشته ام

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی چلسی، می‌گوید که همواره به خود و عملکردش اعتماد داشته است.

آبراهام: همیشه به خودم اعتماد داشته ام

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان امسال اخباری در رابطه با احتمال جدایی تامی آبراهام از چلسی به گوش رسید؛ شایعاتی که با توجه به خریدهای زیاد چلسی در فاز هجومی به اوج خود رسید اما نهایتاً ستاره انگلیسی در جمع شاگردان فرانک لمپارد ماندگار شد و حالا به نظر می‌رسد که او قصد دارد برای جایگاه خود در جمع آبی‌های لندن بجنگد.

 

با توجه به برخی مصدومیت‌های بازیکنان چلسی در فصل جاری، تامی آبراهام این فرصت را داشته که طی چند بازی اخیر در ترکیب اصلی چلسی به میدان برود و اتفاقاً عملکرد خوبی را هم از خود ارائه داده است. این مهاجم انگلیسی حالا در مصاحبه ای پیرامون انگیزه هایش می گوید: " من همیشه به خودم اعتقاد داشته ام بنابراین با خود گفتم که باید به تیم برگردم. هر روز برای پیشرفت کردن به سختی کار می کنم."

 

 

1500642

 

 

آبراهام در ادامه گفت: " وقتی فرصتی برای شما پیش می آید باید دو دستی آن را بچسبید و این کاری است که احساس می کنم من به خوبی آن را انجام دادم. همیشه و هر وقت پا به میدان می گذارم می دانم که رقابت وجود دارد و اینکه باید در بهترین فرم خود و آمادگی صددرصدی قرار داشته باشم. این نگاه من است و فکر می‌کنم که شما در هر بازی باید یک نمایش منحصر به فرد داشته باشید."

دیدگاه‌ها