کد خبر : 1721173 | 04 آذر 1399 ساعت 19:49 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات مدیرعامل پیکان درباره استعفای تارتار

مدیرعامل باشگاه پیکان با حضور روی خط برنامه اخبار ورزشی شبکه سه، توضیحاتی درباره استعفای مهدی تارتار از سرمربیگری این تیم داد.

توضیحات مدیرعامل پیکان درباره استعفای تارتار

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی مدیرعامل پیکان درباره جدایی مهدی تارتار از این گفت: خودمان از این تصمیم شوکه شدیم. باید اشاره کنیم که امروز جلسه ای با ایشان داشتیم. مواردی را ایشان اشاره کردند و با توجه به کیفیت بالای مربیگری و انتظاراتی که دارند از ایشان می رود ابراز نگرانی کردند بابت اینکه تیم از نظر پیشرفت به چیزی که مدنظرشان است نرسیده است. 

 

وی ادامه داد: ما شرایط خاصی داشتیم و ایشان 20 روز است که به تیم اضافه شدند. در این مدت ما 2 بازی تدارکاتی و 2 بازی رسمی داشتیم که 3 امتیاز گرفتیم که از نظر من قابل قبول است. با توجه به اینکه 70 درصد تیم در زمان حضور آقای تارتار بسته نشده و شاید 30 درصد با حضور آقای تارتار به مجموعه اضافه شدند، نیاز به زمان بیشتری است تا تیم به هماهنگی برسد. تصورم این است که با توجه به انتظارات بالایی که آقای تارتار از خودشان و بازیکنان دارند خواستند علامتی به تیم بدهند و بازیکنان را به خودشان بیاورد.


مدیرعامل پیکان درباره استعفای تارتار توضیحاتش را اینطور ادامه داد: قطعا این استعفا را جدی نمی دانیم و این استعفا را شفاهی اعلام کردند. با حضور ایشان ما دغدغه سقوط نداریم و قصد داریم با تدابیر فنی ایشان به نتایج خوبی هم برسیم.

 

محمدی درباره اینکه آیا به دنبال جذب بازیکنان جدید در صورت نیاز تارتار خواهند بود گفت: در حال حاضر هیچ تیمی قادر به جذب بازیکنان جدید نیست. اما همین بازیکنانی که ما در اختیار داریم بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند. شاید انتظارات آقای تارتار را در این دو بازی برطرف نکردند. با این وجود من از عملکرد تیم راضی هستم. هدفگذاری ما بر اساس نظر کمیته فنی، مصوبه هیات مدیره و نظر مدیران ارشد گروه این است که بالاترین عملکرد را در این فصل داشته باشیم و نسبت به فصل گذشته که دغدغه سقوط داشتیم بهتر عمل کنیم.

دیدگاه‌ها