کد خبر : 1721214 | 05 آذر 1399 ساعت 00:39 | 27.3K بازدید | 4 دیدگاه

دیدار شبانه سرمربی نساجی با اسکوچیچ (عکس)

وحید فاضلی، سرمربی جوان نساجی شب گذشته در هتل المپیک تهران با اسکوچیچ – سرمربی تیم ملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار به صورت اتفاقی و بدون برنامه از پیش تعیین شده بود. وحید فاضلی که به بهانه بازی با سایپا به همراه تیم نساجی در هتل المپیک تهران اردو زده است با مشاهده اسکوچیچ در هتل المپیک به دیدار او رفت و دقایقی با او در مورد مسایل فنی فوتبال حرف زد. 

 

 

1546740

 

 

جالب اینکه اسکوچیچ که دیدار نساجی در برابر تراکتور را تماشا کرده بود از این بازی به عنوان یکی از بازی های خوب هفته دوم لیگ برتر یاد کرد به این خاطر که هر دو تیم در جریان بازی موقعیت های خوبی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند. سرمربی تیم ملی در این گفتگو تاکید کرد همه بازی های لیگ برتر را رصد و دنبال می کند و از نگاه او نساجی در برابر تراکتور ارایه گر بازی خوبی بوده است. 

 

وحید فاضلی که یکی از جوان ترین مربیان لیگ برتر بشمار می رود از فلسفه مربیگری خود در تیم نساجی صحبت کرد و هم چنین نظرات سرمربی تیم ملی را در خصوص دیدگاهی که در مربیگری دارد، جویا شد. نکته جالب این گفتگو اشاره اسکوچیچ به این مسئله بود که در فوتبال حرفه ای و روز دنیا بازیکنان ابتدا از تفکر برای ارایه بازی خوب و رو به جلو بهره می برند و بهره گیری از قدرت فیزیکی در گام آخر قرار دارد اما تاکید فوتبالیست های ایرانی بیشتر روی بهره گیری از توان بدنی است. 

 

سرمربی تیم نساجی در این دیدار از اسکوچیچ به خاطر رصد بازی های لیگ برتر تشکر کرد و اینکه بازی همه تیم ها را مشاهده می کند. از جمله تیم نساجی و در نهایت برای تیم ملی در بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت کرد و گفت دوست دارد در اردوهای بعدی تیم ملی بازیکن یا بازیکنان نساجی را هم در جمع شاگردانش ببیند. نکته جالب اشتیاق اسکوچیچ برای گفتگو با یکی از مربیان جوان لیگ برتری بود و در مورد اولویت ها در فوتبال به خصوص در مورد مربیگری برای وحید فاضلی حرف زد.

دیدگاه‌ها