کد خبر : 1721252 | 05 آذر 1399 ساعت 10:23 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

از این هفته استارت موفقیت ها را می زنیم

مربی مس: ربیعی برای هماهنگی نفرات زمان می‌خواهد

مربی تیم مس رفسنجان می گوید محمد ربیعی برای ایجاد هماهنگی میان نفرات زمان لازم دارد.

مربی مس: ربیعی برای هماهنگی نفرات زمان می‌خواهد

مازیار ربیعی فر مربی تیم مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش قبل از بازی با آلومینیوم اراک بیان کرد: شرایط فنی خوبی داریم. طی روزهای گذشته فرصت خوبی داشتیم تا تیم را از نظر روحی ریکاوری کنیم و وضعیت بچه ها را بهبود ببخشیم. آمادگی مناسبی داریم تا بازی خوبی انجام بدهیم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و نتیجه مطلوبی نیز کسب کنیم.


وی درباره ناکامی مس رفسنجان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: به هر حال تیم هایی که تازه به لیگ برتر صعود می کنند در هفته های اول چنین شرایطی را تجربه می کنند. مشکلاتی برای چنین تیم هایی وجود دارند. تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنان مس ایجاد شده و باید هماهنگی لازم به وجود بیاید. شک نکنید در آینده شرایط بهتر می شود و روزهای خوبی را پشت سر می گذاریم.


مربی مس رفسنجان ادامه داد: محمد ربیعی سرمربی بادانشی است و شک نکنید با تفکراتی که دارد تیم را از این شرایط خارج می کند. فراموش نکنید که هر سرمربی برای ایجاد هماهنگی نیاز به زمان دارد و قطعا تیم ما هفته به هفته کیفیت بازی بهتری به نمایش می گذارد و در آینده نشان می دهیم که چقدر تیم خوبی هستیم.


ربیعی فر با اشاره به دیدارهای تیمش در هفته های ابتدایی با دو مدعی خاطرنشان کرد: به هر حال استقلال و گل گهر دو مدعی قهرمانی در لیگ برتر در فصل جاری هستند. با این حال ما بازی های خوبی مقابل این دو تیم انجام دادیم و بر اثر اشتباه بازنده شدیم. اما همه چیز درست می شود.


وی در پایان درباره بازی با آلومینیوم اراک افزود: آلومینیوم تیم خوبی است و قطعا در خانه خودش برای برد بازی می کند اما ما هم می خواهیم امتیاز بگیریم. بر این اساس تمام تلاشمان را برای کسب موفقیت انجام می دهیم و انشاالله بتوانیم استارت موفقیت هایمان را از بازی با آلومینیوم بزنیم.

دیدگاه‌ها