کد خبر : 1721261 | 05 آذر 1399 ساعت 11:12 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

شجاعیان طلسم 400 روزه را می شکند؟

داریوش شجاعیان این فرصت را دارد تا امروز پس از 400 روز برای استقلال در یک دیدار رسمی به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت های لیگ برتر امروز آغاز می شود که در یکی از 4 دیداری که برگزار می شود، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان بیاتلو در ماشین سازی می رود.


استقلال که با محمود فکری توانسته بود پس از 4 فصل، هفته نخست لیگ برتر را با پیروزی آغاز کند، همچون 9 فصل گذشته باز هم در 4 هفته ابتدایی نخستین شکست لیگ برتری خود را در هفته دوم تجربه کرد. شکستی که حاشیه های بی پایانی را برای این تیم به وجود آورد.

 

1546827


اما در بازی امروز، داریوش شجاعیان هافبک شیرازی استقلال این فرصت را دارد تا پس از 400 روز بالاخره طلسم بازی نکردن هایش را بشکند و هواداران این تیم بازیکن تکنیکی خود را با پیراهن آبی در میانه میدان ببینند.


آخرین بار در تاریخ 29 مهر 98 بود که داریوش شجاعیان در دیدار با سایپا برای استقلال به میدان رفت. او در یک صحنه برای تصاحب توپ، با عارف حاجی عیدی درگیر شد که زانوی پای چپ شجاعیان در این صحنه، دچار پارگی رباط صلیبی شد.


البته شجاعیان در اوایل امسال سلامتی خود را به طور کامل پیدا کرد ولی از آنجایی که مدیران وقت استقلال نام او را از لیست تیم کنار گذاشته بودند، او قادر به همراهی تیمش در مسابقات باقی مانده لیگ برتر نبود.

 

1546828


از سوی دیگر، به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، شجاعیان نمی توانست در لیگ قهرمانان آسیا و هفته نخست لیگ بیستم نیز برای استقلال به میدان برود و در دیدار مقابل فولاد نیز بر روی نیمکت تیمش نشسته بود.


حالا داریوش شجاعیان پس از 1 سال و 1 ماه 5 روز و معادل با 400 روز، این فرصت را دارد که بالاخره طلسم بازی نکردن هایش را بشکند و در مقابل تیم سابقش به میدان برود. تیمی که گسترش فولاد بود ولی به ماشین سازی تغییر نام داد.

دیدگاه‌ها