کد خبر : 1721662 | 06 آذر 1399 ساعت 22:55 | 30.5K بازدید | 1 دیدگاه

هویبرگ؛ قلدری تمام‌عیار در خط میانی مورینیو

ستاره سابق تاتنهام با ستایش از هویبرگ ستاره دانمارکی جدید این تیم از او به عنوان قلدری تمام‌عیار یاد کرد و گفت هویبرگ در موفقیت تیم مورینیو نقش مهمی داشته است.

هویبرگ؛ قلدری تمام‌عیار در خط میانی مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف بازیکن سابق تاتنهام با ستایش از پی‌یر امیل هویبرگ ستاره دانمارکی جدید تاتنهام از او به عنوان یک قلدر تمام‌عیار یاد کرد. برباتوف در صحبتهای خود گفت هویبرگ برای تیم مورینیو مثل یک صخره استوار بازی می‌کند و در موفقیت‌های این فصل اسپرز نقش مهمی داشته است.

 

1547570

 

هویبرگ در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 20 میلیون دلار از ساوتهمپتون به تاتنهام منتقل شد. او پیش از آن به مدت چهار سال در سنت‌مری به میدان رفته بود. هویبرگ با تیم مورینیو قراردادی پنج ساله امضا کرده و در فصل جاری موفق شده خودش را به عنوان یکی از باثبات‌ترین هافبک‌های لیگ برتر مطرح کند.

 

برباتوف با ستایش از این ملی‌پوش دانمارکی گفت: " تا جایی که من دیده ام یکی از مهمترین امتیازهای این فصل تاتنهام هافبک‌های این تیم بوده. پی‌یر امیل هویبرگ یک قلدر تمام‌عیار است. صخره‌ای محکم در مقابل خط دفاعی".

 

1547569

 

ستاره سابق تاتنهام در ادامه گفت: " هویبرگ می‌داند که چه کاری از دستش برمی آید و چه کاری از او برنمی آید. او فقط با تکیه روی نقاط قوتش بازی می‌کند. کمتر دیده ام کسی هویبرگ را تحسین کند ولی او در میانه میدان حضور دارد و کارش را می‌کند. وقتی تاتنهام برای خرید یک هافبک به بازار رفت مورینیو دقیقاً می‌دانست چه می‌خواهد. او با خرید هویبرگ به تمام خواسته‌هایش رسید و حتی بهتر از آنچه تصور می‌کرد را بدست آورد".

 

 

دیدگاه‌ها