کد خبر : 1721719 | 07 آذر 1399 ساعت 13:35 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

تباس: مسی، پپ، کلوپ و مورینیو را در اسپانیا می‌خواهم

خاویر تباس رئیس لالیگا می‌گوید خواهان حضور مسی، مورینیو، گواردیولا و یورگن کلوپ در لالیگا است اما حضور ستاره‌ها را تنها عامل موفقیت این لیگ نمی داند.

تباس: مسی، پپ، کلوپ و مورینیو را در اسپانیا می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس رئیس لالیگا می‌گوید خواهان حضور لیونل مسی، مورینیو، پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و کریستیانو رونالدو در لیگ اسپانیا است ولی در عین حال ادعا کرد که حضور این ابرستاره‌ها برای تصویر لالیگا الزامی نیستند و لالیگا بدون آنها هم موفق خواهد بود.

 

1547670

 

تباس در این باره گفت: " من می‌خواهم مسی در لالیگا باشد. من مورینیو، گواردیولا، کلوپ و کریستیانو را هم می‌خواهم. آنها به یک لیگ کمک می‌کنند تا رشد کند. ولی الزامی نیستند. اهمیت آنها برای لیگ آنقدر که بعضی‌ها می‌گویند نیست. نیمار اسپانیا را ترک کرد. مهم و ضروری داشتن یک استراتژی است. یک بازیکن می‌تواند به ما کمک کند ولی حضورش ضروری نیست".

 

رئیس لالیگا در ادامه گفت: " ما در همه زمینه‌ها قراردادهایی چهار ساله امضا کرده ایم. حضور ستاره‌های بزرگ می‌تواند تا اندازه‌ای روی اسپانسرها تاثیر بگذارد ولی ما روی برند لالیگا خیلی کار کرده ایم و عدم حضور ستاره‌های بزرگ نمی‌تواند تاثیر خیلی منفی‌ای روی لیگ مان بگذارد".

 

 

دیدگاه‌ها