کد خبر : 1721775 | 07 آذر 1399 ساعت 17:02 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای کلوپ

منتفی شدن برگزاری لیورپول-میتیلند در وستفالن

دیدار دو هفته بعد لیورپول و میتیلند دانمارک در ورزشگاه اختصاصی بوروسیا دورتموند برگزار نخواهد شد.

منتفی شدن برگزاری لیورپول-میتیلند در وستفالن

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان اعلام کرد که ورزشگاه خانگی این تیم، سیگنال ایدونا پارک(وستفالن) میزبان بازی تیم‌های فوتبال لیورپول و میتیلند دانمارک در هفته پایانی بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

 

 

1547172

 

 

به دلیل اعمال یکسری محدودیت‌ها برای بازگشت به بریتانیا برای آن دسته از افرادی که به دانمارک سفر کرده‌اند، بازیکنان لیورپول مجبور بودند که بازی به خارج از خانه خود مقابل تیم میتیلند را به جای دانمارک در شهر دورتموند برگزار کنند.

طبق مقررات کشور انگلیس، هر کسی که به دانمارک سفر کند باید 14 روز در قرنطینه بماند تا ثابت شود که به کرونا مبتلا نشده است.

 

 

991690

 

 

در نهایت اما دولت بریتانیا موافقت کرد که برخی پروتکل های کرونا را تعدیل کرده و محدودیت سفر به دانمارک برای ورزشکاران حرفه‌ای برداشته شود. بنابراین برگزاری بازی میتیلند و لیورپول در سیگنال ایدونا پارک منتفی و بازی در دانمارک برگزار خواهد شد.

 

برگزاری بازی در وستفالن برای یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپولی‌ها اتفاق خوشایندی بود چون او را به خانه تیمی برمی‌گرداند که با آن دو فصل پیاپی قهرمان بوندس‌لیگا شد.

تیم‌های لیورپول و میتیلند روز چهارشنبه 19 آذر به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها