کد خبر : 1721785 | 07 آذر 1399 ساعت 17:45 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: اتلتیکو؟ فعلا فقط به بازی فردا فکر می کنم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش طی هفته‌های گذشته رضایت دارد.

فلیک: اتلتیکو؟ فعلا فقط به بازی فردا فکر می کنم

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا که هفته گذشته در خانه مقابل وردربرمن متوقف شد،  فردا در چهارچوب رقابت های هفته نهم بوندسلیگا به مصاف تیم رده هشتمی اشتوتگارت خواهد رفت؛ دیداری که شاگردان هانس فلیک برای تثبیت صدرنشینی به پیروزی در آن نیاز مبرم دارند.

 

 

1547749

 

 

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی فردای تیمش مقابل اشتوتگارت گفت: " باید این را گفت که بازی های زیادی پیش روی ماست اما ما در مسابقات پیروز می شویم، تیم خوبی هستیم و دروازه بانی عالی در اختیار داریم. با این وجود ما باید در بازی ها جمع و جور تر عمل کنیم. ما می خواهیم در بازی ها پیروز شویم و به راه خود ادامه دهیم. من معتقدم تیمی که از شرایط بهترین استفاده را می کند نهایتا موفق خواهد شد."

 

فلیک در ادامه درباره استراحت دادن احتمالی به بازیکنان بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت برای بازی برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: " در حال حاضر بازی برابر اشتوتگارت پیش روی ماست و من به آینده فکر نمی کنم."

 

 

1547748

 

 

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه پیرامون شرایط لروی سانه نیز گفت: "او 100 درصد آماده است و کارایی زیادی برای ما دارد اما در عین حال در دیدار برابر سالزبورگ توپ‌های غیرضروری زیادی را از دست داد و در نبردهای یک به یک موفق عمل نکرد. با این حال دلایلی وجود دارد که ما در این زمینه صحبت خواهیم کرد تا در چند بازی بعدی بهتر عمل کنیم."

دیدگاه‌ها