کد خبر : 1721944 | 08 آذر 1399 ساعت 14:06 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل شماره ۶ فصل مقابل اسپورتینگ؛

نمایش درخشان طیبی در دربی پرتغال (عکس)

بنفیکا با گلزنی ستاره ایرانی خود به تساوی خارج از خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون رسید.

نمایش درخشان طیبی در دربی پرتغال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین و حساس‌ترین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال که به دربی لیسبون و فوتسال این کشور شهرت دارد، تیم فوتسال بنفیکا در حالی که حسین طیبی را در جمع ۵ بازیکن اصلی خود در ابتدای بازی داشت، مهمان اسپورتینگ بود.

یاران طیبی که همانند اسپورتینگ لیسبون طی ۱۰ هفته اخیر لیگ برتر فوتسال پرتغال به برتری رسیده بودند ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار داشتند، به دنبال برتری در این بازی دشوار در زمین اسپورتینگ لیسبون بودند تا بالاتر از این تیم بایستند که تقابل آنها برنده نداشت.

مسابقه جذاب بین اسپورتینگ و بنفیکا در حالی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید که ستاره ایرانی بنفیکا نقش موثری در کسب یک امتیاز ارزشمند تیمش و شکست‌ناپذیری مقابل بهترین خط حمله لیگ برتر فوتسال پرتغال داشت.

در شرایطی که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ در جریان بود، بنفیکا در دقیقه ۳۴ روی کار تیمی و پاس‌های سریع از سمت چپ زمین حمله‌ای تدارک دید که پاس به بیرون و پشت محوطه را حسین طیبی بدون مکث و با شوت روی پای تماشایی زد تا توپ پس از اصابت به تیرک افقی وارد دروازه اسپورتینگ شود و بنفیکا با یک گل پیش بیفتد.

 

1548001

 

1548002

 

1548004

 

در ادامه اسپورتینگ لیسبون یک گل زد و کار را به تساوی کشید، اما این تیم می‌توانست در جریان مسابقه گل‌های بیشتری به ثمر رساند ولی دو بار حسین طیبی با تکل‌های به موقع و پرتاب کردن خود مقابل شوت بازیکنان حریف توپ را دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد تا از این دیدار مهم یک امتیاز بگیرند.

اسپورتینگ و بنفیکا با این نتیجه ۳۱ امتیازی شدند، اما یاران طیبی بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم لیگ برتر فوتسال پرتغال ماندند تا تغییری در صدر جدول ایجاد نشود.

 

حسین طیبی در شرایطی مقابل اسپورتینگ لیسبون موفق به گلزنی و دو نجات دروازه شد که در هفت مسابقه قبلی برای این تیم در لیگ برتر فوتسال پرتغال ۵ گل به ثمر رسانده بود و در دربی لیسبون توانست ششمین گل خود را بزند و روند خوبی که دارد را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها