کد خبر : 1722048 | 08 آذر 1399 ساعت 23:33 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: رئال مادرید هم به کریستیانو رونالدو وابسته بود

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است که تیمش باید در غیاب رونالدو نیز بتواند بهتر از اینها عمل کند.

پیرلو: رئال مادرید هم به کریستیانو رونالدو وابسته بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در مسابقه ای که آندره‌آ پیرلو به فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو استراحت داده بود، نمایش ناامید کننده ای برابر بنونتو ارائه داد و با تساوی 1-1 در مقابل این تیم متوقف شد تا دو امتیاز حساس برای بیانکونری از دست رفته باشد.

 

آندره پیرلو در پایان بازی گفت: " ما نیمه اول بازی را کنترل کردیم و این فرصت را داشتیم که کار را تمام کنیم اما هنوز در مورد چگونگی استفاده از موقعیت ها در لحظات مختلف بازی، مشکل داریم. ما باید شرایط را کنترل می‌کردیم و تا پایان نیمه اول از خود مقاومت نشان می دادیم. این اولین باری نیست که ما قبل از پایان نیمه اول گل می خوریم.

 

 

1548208

 

 

در پایان بازی کمی آشفته شدیم و خونسردی خود را از دست دادیم و نتوانستیم موقعیت های مان را تبدیل به گل کنیم."

 

پیرلو درباره استراحت دادن به کریستیانو رونالدو و اینکه آیا واقعاً به این امر نیاز داشته یا خیر نیز گفت: " او اواسط هفته کمی مشکل داشت و به هر حال می‌خواست در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. پس از وقفه بازی‌های ملی طبیعی بود که او به استراحت احتیاج داشته باشد. رونالدو یک ارزش اضافی برای ماست و باید سعی کنیم در غیاب او نیز بازی خود را انجام دهیم.

 

 

1548209

 

 

وقتی شما بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارید و باید در رقابت هایی مثل لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان بروید، چنین اتفاقاتی رخ می دهد. ما به سختی تنها باشگاهی هستیم که در این شرایط قرار داریم. رئال مادرید هم به کریستیانو رونالدو وابسته بود. او گل زدن را آسان می کند و یک نقطه مشترک برای همه حرکات است بنابراین انتظار می رود که او شخصیت اصلی تیم باشد و همه حرکات از وی عبور کند."

دیدگاه‌ها