کد خبر : 1722158 | 09 آذر 1399 ساعت 15:30 | 114.6K بازدید | 1 دیدگاه

از BMW i8 و تانک تا ده ها ملک

ارثیه میلیون دلاری؛ دیه گو بوی پول می داد

میزان در آمدهای دیه گو مارادونای فقید را 500 میلیون دلار تخمین می زنند. او تهدید کرده بود همه این اموال را می بخشد.

ارثیه میلیون دلاری؛ دیه گو بوی پول می داد

به گزارش "ورزش سه"، «به همه شما می گویم که چیزی را به ارث نمی گذارم و همه را اهدا خواهم کرد. هرچه که در زندگی ام به دست آورده ام را می بخشم.» این جملات تند دیه گو مارادونا در نوامبر 2019 بود. همان جا بود که بحث بر سر ارث و میراث دیه گو شروع شد و البته جانینا دختر او نسبت به وضعیت سلامتی پدرش ابراز نگرانی کرد:« در ظاهر، پدرم در حال مرگ نیست اما از درون این اتفاق در حال رخ دادن است.»

 

 

1547397

 

 

اظهارات دیه گو اما خیلی زود به دلیل مشروعیت وراث حقیقی طبق قانون مدنی آرژانتین نقض شد. قانونی که تضمین می کند که همسر یا همسران قانونی و فرزندان دیه گو از میراث او سهم خواهند داشت. حالا و پس از مرگ دیه گو، بار دیگر این بحث مطرح شده است.

 

مارادونا در حالی از دنیا رفت که در نیمه های یک جدل قضایی با کلودیا ویافانه همسر سابقش بود. کسی که 20 سال با او زندگی کرد و دو فرزند نیز از او دارد.

دیه گو، کلودیا را به سوء مدیریت 458 مورد از متعلقات او در دوران زندگی مشترک شان متهم کرده بود. کلاهبرداری و فرار مالیاتی نیز از دیگر اتهامت دیه گو به همسر سابقش بود. کلودیا از دیه گو وکالت برای اداره اموالش داشت. در تمامی دادگاه ها دالما و جانینا از مادرشان دفاع کرده بودند.

 

 

1548357

 

 

میراث دیه گو متشکل از اموال شخصی چون خانه ها، اتوموبیل ها و جواهرات است که از بوینس آیرس تا ابوظبی را شامل می شود. قراردادها و سرمایه گذاری های هنگفت دیه گو در سرتاسر جهان که در آنها زندگی و فعالیت کرده بود. فرزندان دیه گو طبق قانون مدنی آرژانتین دو سوم اموال او را به ارث خواهند برد.

 

مارادونا در آرژانتین 5 ملک مسکونی و تجاری به نام خود دارد. دپارتمان تجاری سوگرولا و هابانا در ویا دووتو، یکی دیگر در همین منطقه، یک دپارتمان در پوئرتو مادرو، یک خانه بزرگ در نوردلتا که خواهرانش در آن زندگی می کنند و یک خانه در بلاویستا که برای نامزد سابقش روسیو اولیوا خریداری کرده است.

 

 

1548364

 

 

به نام دیه گو 4 اتوموبیل در آرژانتین به ثبت رسیده است. یک رولزرویس 300 هزار یورویی و یک بی ام و آی 8 145 هزار یورویی نیز در دوبی به نام دیه گو مارادوناست.

او در بلاروس و زمانی که به عنوان رئیس افتخاری باشگاه دینامو برست مشغول فعالیت بود نیز یک جواهر 300 هزار یورویی و یک تانک ارتشی آبی خاکی اختصاصی طراحی شده در اختیار داشت که همچنان متعلق به او هستند. تانکی با 2.6 متر طول و 4.5 متر عرض با 2.3 تن وزن که ظرفیت هفت نفر را دارد.

 

 

1548363

 

 

در میان قراردادهایی که به نام دیه گو هستند می توان به قرارداد فعلی او با خیمناسیا لاپلاتا اشاره کرد. او تا قبل از مرگ سرمربی این باشگاه بود. دیه گو دارای قراردادی مادام العمر با کمپانی آلمانی پوما بود و نیز با شرکت کونامی و ای ای اسپورتس که از چهره او در بازی های ویدیویی استفاده می کردند. به نام دیه گو مدارس فوتبالی در چین، کوبا و نیز ایتالیا مشغول فعالیت هستند. دیه گو در ایتالیا نیز مستغلاتی دارد.

 

 

1548356

 

 

نمی توان به درستی ارزش دارایی های دیه گو مارادونا را تخمین زد ولی طبق گزارش پورتال "Celebrity Net Worth"، می توان گفت که ارزش دارایی های مارادونا نزدیک به 500 میلیون دلار است.

دیه گو در دوران فوتبال و نیز مربیگری اش، میلیون ها دلار کسب کرد. او در دهه 80 همواره جزو بازیکنانی بود که بیشترین دستمزدها را می گرفت. او با برند ساعت هالبوت، کمپانی پوما و کوکاکولا نیز قرارداد داشت. از سوی دیگر کارشناسان فوربس رقم دارایی های او را کمتر و بین 75 تا 100 میلیون دلار تخمین می زنند.

 

 

1548358

 

 

فرزندان دیه گو مارادونا

دیه گو 5 فرزند دارد. دالما و جانینا از ازدواج اولش با کلودیا ویافانیه، دالما یک فزند به نام روما و جانینا نیز فرزندی به نام بنجامین دارد که حاصل ازدواجش با فوتبالیست معروف، سرخیو آگوئرو است.

سال 2013 دیه گو صاحب فرزندی به نام دیه گو فرناندو از نامزدش ورونیکا اوخدا شد. در سال 2014 او پذیرفت که پدر بیولوژیکی دختری به نا جاناست که سال 1996 در ایتالیا متولد شد. سال 2016 نیز او در نهایت پذیرفت که دیه گو جونیور سیناگرا مارادونا نیز فرزند اوست. دیه گو جونیور حاصل رابطه کوتاه مدت دیه گو مارادونا با کریستینا سیناگراست. در مقطعی که دیه گو برای ناپولی بازی می کرد. او 32 ساله است.

 

 

1548359

 

 

سال 2019 ماتیاس مورلا وکیل مارادونا فاش ساخت که دیه گو سه فرزند نیز در کوبا از دو مادر مختلف دارد. همه اینها حاصل رابطه های کوتاه مدت او بین سال های 2000 تا 2005 هستند. دیه گو سال 2004 و پس از تست DNA پذیرفت که این سه نیز متعلق به او هستند.

 

دیدگاه‌ها