کد خبر : 1722188 | 09 آذر 1399 ساعت 17:23 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

این هفته تکلیف یوواخیم لوو مشخص می شود

هنوز ماندن یوواخیم لوو، سرمربی تحت فشار تیم ملی آلمان روی نیمکت این تیم قطعی نیست.

این هفته تکلیف یوواخیم لوو مشخص می شود

به گزارش "ورزش سه"، روزهای بحرانی برای یوواخیم لوو از زمان حذف مفتضحانه تیم ملی آلمان از جام جهانی 2018 و چهارم شدن در مرحله گروهی آغاز شد و هنوز آرامش بر اردوی مانشافت برقرار نشده است. آنها هفته پیش شکست تلخی و عجیب با شش گل در لیگ ملت های اروپا برابر اسپانیا را پذیرفتند و این نتیجه تاریخی حالا موقعیت شغلی یوواخیم لوو را به خطر انداخته است.

 

1452676

 

اگرچه اولیور بیرهوف، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان بعد از این شکست از سرمربی ژرمن ها حمایت کرد، اما نشریه بیلد مدعی شد او ماموریتی یک هفته ای برای تجزیه و تحلیل شرایط و اعلام موضع خود به فدراسیون فوتبال آلمان در مورد آینده یوواخیم لوو دارد و در ادامه در مورد آینده او تصمیم گیری خواهد شد. سرمربی آلمان قصد استعفا ندارد و باید در مورد آینده او تصمیم گیری شود.

 

این بدان معناست که هنوز ماندن یوواخیم لوو در رختکن آلمان قطعی نیست و طی چند روز آینده تکلیف این سرمربی باتجربه مشخص خواهد شد. ممکن است فدراسیون فوتبال آلمان تا تابستان سال آینده و برگزاری رقابت های یورو 2020 نیز به یوواخیم لوو اعتماد کرده و یک شانس دیگر هم به او بدهد. یوواخیم لوو طی این 14 سال هدایت تیم ملی آلمان هنوز به مقام قهرمانی جام ملت های اروپا دست نیافته و ممکن است او در تابستان سال بعد برای اولین بار این شانس را داشته باشد؛ اتفاقی که البته با اوضاع فعلی تیم ملی آلمان بعید به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها