کد خبر : 1722422 | 10 آذر 1399 ساعت 17:18 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا یک – فجر سپاسی صفر

لیگ یک؛ تیم اشجاری 4 امتیازی شد

تیم شهرداری آستارا بعد از متوقف کردن شاهین شهرداری در بوشهر اینبار در خانه به 3 امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد تا 4 امتیازی شود.

لیگ یک؛ تیم اشجاری 4 امتیازی شد

به گزارش "ورزش سه"، در همان بازی با شاهین شهرداری بوشهر مشخص بود شاگردان حسن اشجاری در اولین فصل حضور در لیگ یک با اشتیاق فوتبال می کنند و به دنبال ارایه بازیهای خوب در برابر حریفان و کسب نتیجه هستند. تیمی که در بازی های دوستانه در برابر استقلال به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و دو بار هم توپ را به تیر دروازه آبی ها زد.

 

محمد ابراهیم رضا زاده زننده گل برتری تیم شهرداری آستارا در دیدار با فجر سپاسی شیراز بود. تیمی که با رفتن داوود مهابادی به تیم ملی جوانان هنوز سرمربی بخدمت نگرفته و با دستیاران این مربی ادامه می دهد.

شهرداری آستارا همانند خوشه طلایی فصل گذشته است که در اولین فصل حضور در لیگ یک ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و اگر چه به لیگ برتر صعود نکرد اما نتایج خوبی می گرفت. خط دفاعی شهرداری آستارا در دو بازی اخیر گلی دریافت نکرده و این نشان می دهد بازیکن سابق استقلال تیمی ساخته که ابتدا به دنبال گل نخوردن است و بعد گل زدن. اما فجر با کسب یک امتیاز از دو بازی نشان داده نمی تواند مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر باشد. هر چند فعلا در ابتدای راه هستیم و نمی شود نظر صریحی درباره تیم ها داد.

 

دیدگاه‌ها