کد خبر : 1722547 | 11 آذر 1399 ساعت 09:20 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

کاهش دستمزدها در بارسا تایید شد؛ 122 میلیون یورو

باشگاه بارسلونا رسماً از کاهش 122 میلیون یورویی دستمزد بازیکنانش خبر داد و برنامه انتخابات ریاست باشگاه را اعلام کرد.

کاهش دستمزدها در بارسا تایید شد؛ 122 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا رسماً از توافق بین باشگاه و بازیکنان و کارکنان بارسا برای کاهش دستمزدها خبر داده و در عین حال برنامه زمان‌بندی انتخابات پیش روی ریاست باشگاه را اعلام کرد.

 

1549000

 

بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا کاهش دستمزدها در باشگاه کاتالان به میزان 122 میلیون یورو خواهد بود. بارسلونا امیدوار است در مجموع بتواند برای کمک به تعادل بودجه خود چیزی در حدود 190 میلیون یورو در هزینه هایش صرفه جویی کند. بودجه ای که بعد از اپیدمی کرونا به دلیل از دست رفتن بخش عمده درآمدهای باشگاه به شدت با مشکل مواجه شده است.

 

بارسلونا با انتشار یک بیانیه اعلام کرد: " کمیسیون مدیریت باشگاه به این وسیله از فوتبالیستها، مربیان و کارکنان باشگاه به خاطر درک آنها، تعهدشان نسبت به باشگاه و کمکی که در راستای این توافق اساسی کردند سپاسگزار است. این توافق ادامه حیات مالی باشگاه را در کوتاه مدت تضمین می کند".

 

1549001

 

از سوی دیگر بارسلونا اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری باشگاه قطعاً در روز 24 ژانویه برگزار خواهد شد. به این ترتیب رئیس جدید بارسلونا برای استفاده از پنجره نقل و انتقالات زمستانی تنها یک هفته زمان خواهد داشت. این در حالی است که لیونل مسی با توجه به اینکه قراردادش با باشگاه در تابستان آینده منقضی می شود این اجازه را دارد که از روز اول ژانویه با باشگاه های دیگر مذاکره کند.

 

 

دیدگاه‌ها