کد خبر : 1722605 | 11 آذر 1399 ساعت 13:20 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره لیورپول

دلخوری بین صلاح و کلوپ فراموش شده است

یکی از اسطوره‌های لیورپول می‌گوید ناراحتی محمد صلاح بابت تعویض شدنش از سوی یورگن کلوپ در این تیم فراموش خواهد شد و صلاح می‌داند تصمیمات کلوپ به نفع او است.

دلخوری بین صلاح و کلوپ فراموش شده است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نارضایتی محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بابت تعویض شدنش از سوی یورگن کلوپ و علنی کردن این ناراحتی شایعاتی درباره ایجاد تنش در رختکن لیورپول مطرح شد. جان بارنز اسطوره لیورپول اما می‌گوید لیورپول این مساله را فراموش کرده است و صلاح می‌داند تصمیمات یورگن کلوپ به نفع او است.

 

1548123

 

این اسطوره لیورپول مدعی است اینکه بازیکنی در حد صلاح همیشه بخواهد در میدان باشد و از تک تک دقایق ممکن استفاده کند طبیعی است ولی لیورپول مسائل پیش آمده بین بازیکنان و مربی‌ها را حل و فصل کرده چنین اتفاقاتی خیلی زود به فراموشی سپرده می‌شود.

 

جان بارنز در این باره گفت: " خیلی از بازیکنها وقتی قرار است تعویض شوند خوشحال نمی شوند. این طبیعی است، چرا نباید اینطور باشد؟ برای کسی مثل محمد صلاح است که عاشق بازی کردن و گل زدن است این به نظرم طبیعی است که از خارج شدنش از زمین ناراحت باشد. او می خواهد تا آخر بازی در زمین باشد و طبیعی است از تعویض شدن عصبانی باشد".

 

1549111

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " ولی مهم این است که یادمان باشد همین یک هفته پیش تست کرونای صلاح مثبت بوده و در لیورپول باشگاه و مربی به دنبال این هستند که او بتواند سریع‌تر سلامت کامل را بدست بیاورد. این تنها چیزی است که واقعاً اهمیت دارد. علت تعویض صلاح هم همین بود. این مسائل در لیورپول زود حل و فصل می‌شود و من می دانم ماجرای صلاح الان فراموش شده است".

 

 

 

دیدگاه‌ها