کد خبر : 1722614 | 11 آذر 1399 ساعت 13:33 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

5 بازیکن مس با انگیزه بالا مقابل تراکتور

5 بازیکن تیم مس رفسنجان سابقه بازی در تیم های تبریزی را دارند و برای بازی با تراکتور هم از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

5 بازیکن مس با انگیزه بالا مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تنها بازی فردا در چارچوب لیگ برتر ایران، بین دو تیم مس رفسنجان و تراکتور تبریز خواهد بود. این بازی حساس در حالی برگزار می‌شود که تراکتور در دهمین سال بازگشت به سطح اول فوتبال ایران، حریفی را پیش روی خود دارد که اولین سال بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

 

در تیم تازه لیگ برتری شده مس، 5 بازیکن با سابقه بازی در تیم های تبریزی حضور دارند که برای تقابل با تی تی ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند؛ مسیح زاهدی که سال ها مدافع ماشین سازی بود و مدت کوتاهی هم به تراکتور رفت، قائم اسلامی خواه که در هر دو تیم بازی کرد، میثم و علیرضا نقی زاده که از تیم های تبریزی به فوتبال ایران معرفی شدند و داوود نوشی صوفیانی که در گسترش فولاد و ماشین سازی عملکرد خوبی داشت.

 

در آن طرف زمین هم مهدی تیکدری حضور دارد اما به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در این بازی حضور نخواهد داشت و نمی‌تواند در مقابل مس به میدان برود. تیکدری از مس کرمان خود را مطرح کرد و فصل پیش به عنوان پدیده لیگ یک به پرشورها پیوست.

دیدگاه‌ها