کد خبر : 1722738 | 11 آذر 1399 ساعت 20:23 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

واپسین مقاومت مارادونا؛ تنهایم بگذارید! (عکس)

ابعاد پنهان درگذشت نابهنگام مارادونا هر روز در حال منتشر شدن است.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک هفته قبل بود که خبر درگذشت ناگهانی مارادونا جهان فوتبال را شوکه کرد و حالا در روزهای اخیر اخباری در مورد اهمال گروه پزشکی معالج او منتشر شده است و به همین علت، دلیل مرگ دیگو مارادونا توسط پلیس و دادستانی آرژانتن در حال بررسی است.

 

حالا گفت و گوهای یک گروه واتس اپی با حضور دختران مارادونا یعنی دالما و جیانینا، پسرش دیگو جونیور، روانپزشک او آگوستینا کوزاچف و روانشناس مارادونا یعنی کارلوس دیاز در هنگام حضور دیگو در کلینیک و در تاریخ دوم نوامبر، یعنی چند هفته قبل از فوت و هنگام عمل جراجی مغز منتشر شده است.

 

1549275

 

دالما، دختر مارادونا می نویسد: "همین الان پرستار پدر در خانه تماس گرفته و می گویئد دیگو به علت خوردن میگو با کلم بروکلی و سیر دچار حالت تهوع شده، اما اجازه نمی دهد آمبولانس و گروه پزشکی برای معیلنه او به خانه بیایند. پرستار به من گفت که مارادونا با آگوستینا صحبت کرده و گفته باید خودمان به صورت خانوادگی در این مورد تصمیم بگیریم.

 

اما من معتقدم ما قادر به تصمیم گیری درست در این شرایط نیستیم و دکتری از بیمارستان یا حداقل پرشک معالج خودش باید نظر نهایی را بدهد."

 

1549276

 

جیانینا، دیگر دختر مارادونا می گوید: "با حضور پزشک خودش آرام خواهد شد و نباید پزشکان زیادی بالای سر پدر بیاوریم."

 

اینجا آگوستینا، روانپزشک مارادونا یکی از دوستان خود را معرفی کرده و پیشنهاد می دهد او برای معالجه دیگو بالای سر او بیاید.

 

دیاز، روانشناس مارادونا در ادامه گفت: "من در حال صحبت با ماکسی (شوهرخواهر مورلا، وکیل مارادونا) هستم. او به من گفت آنها در حال تماشای فیلم هایی از دیگو بوده و شرایط مارادونا بسیار خوب است. او فقط خواسته حریم خصوصی اش بیشتر رعایت شود و او در آرامش بیشتری باشد."

 

1549277

دیدگاه‌ها