کد خبر : 1722747 | 11 آذر 1399 ساعت 20:41 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ کرونا باعث لغو یک بازی لیگ برتر انگلیس شد

دیدار بین دو تیم استون ویلا و نیوکاسل به دلیل افزایش کرونایی های تیم مهمان به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که ویروس کرونا به یکی از معضلات بزرگ دنیا تبدیل شده و هنوز هم مشکلات پیرامون این بیماری منحوس پابرجاست؛ موضوعی که ورزش و به خصوص فوتبال را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و طی ماه‌های گذشته شاهد این بوده ایم که بسیاری از فوتبالیست ها و اعضای تیم ها به کرونا مبتلا شده اند.

 

ویروس کرونا در فصل گذشته باعث شد که برخی کشورها ها مثل هلند و فرانسه در همان اواسط فصل تصمیم به لغو کامل لیگ هایشان بگیرند؛ مشکلات مربوط به ویروس کرونا همچنان در فصل جدید نیز ادامه داشته و مشخص نیست چه زمانی بالاخره این بیماری دست از سر فوتبال و به طور کلی دنیا بر خواهد داشت.

 

 

1549288

 

 

در همین رابطه چند ساعت پیش برخی منابع انگلیسی گزارش دادند که شمار مبتلایان به کرونا در باشگاه نیوکاسل افزایش یافته و احتمالاً بازی جمعه شب این تیم برابر استون ویلا لغو خواهد شد؛ موضوعی که دقایقی پیش باشگاه نیوکاسل بر آن صحه گذاشت و به شکل رسمی اعلام کرد مسابقه این تیم برابر استون ویلا به تعویق افتاده و زمان جدید برگزاری آن اعلام خواهد شد.

 

این اتفاق می تواند یک زنگ خطر بزرگ برای لیگ برتر انگلیس باشد چراکه در صورت ادامه این روند اصلا بعید نیست که ادامه برگزاری مسابقات با شک و شبهاتی روبرو شود.

دیدگاه‌ها