کد خبر : 1722798 | 12 آذر 1399 ساعت 01:26 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

گلادباخ 2 - 3 اینتر؛ می خواهم زنده بمانم!

اینتر در دیداری دشوار 2-3 گلادباخ را مغلوب کرد.

گلادباخ 2 - 3 اینتر؛ می خواهم زنده بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر برای حفظ شانس های صعود خود باید در آلمان گلادباخ را شکست می داد و در نهایت در دیداری دشوار و پربرخورد موفق شد 2-3 این تیم را مغلوب کند.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم می توانست به گل اول دست یابد، اما دو بار متوالی ضربات لائوتارو مارتینز به مدافعان گلادباخ برخورد کرد.

 

اما در ادامه و در دقیقه 17 اینتر به گل اول رسید. روی پاس روبرتو گالیاردینی، متئو دارمیان در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شده و ضربه او با گذر از بین پاهای سومر وارد دروازه گلادباخ شد.

 

1549373

 

1549374

 

در اواسط نیمه اول بود که روی پاس تماشایی روملو لوکاکو، لائوتارو بهترین فرصت ممکن را برای دو برابر کردن برتری اینتر داشت، اما ضربه محکم او توسط سومر مهار شد.

 

در دقیقه 37 لاینر با ضربه ای زمینی و محکم از پشت محوطه جریمه دروازه اینتر را تهدید کرد، اما سمیر هندانوویچ با عکس العملی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

 

اما در اوقات اضافی گلادباخ به گل تساوی دست یافت. روی ارسال دقیق لازارو از سمت راست، پله آ بدون مدافع یارگیر و به راحتی با ضربه سر دروازه اینتر را باز کرد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال کرنر از سمت راست بود که گلادباخ می توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه سر مارکوس تورام از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و با پاس رو به عقب لوکاکو بود که اینتر تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه زمینی لائوتارو با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 65 اینتر به گل دوم رسید. روی پاس عمقی مارسلو بروزوویچ، لوکاکو در گوشه سمت راست صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق موفق شد دروازه سومر را باز کند.

 

اما در دقیقه 73 اینتر به گل سوم رسید. روی ارسال زمینی اشرف حکیمی، لوکاکو در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای دقیق موفق شد گل سوم اینتر را به ثمر برساند.

 

1549401

 

اما دقایقی بعد گلادباخ به گل دوم رسید. روی اشتباه عجیب الکسیس سانچس در وسط زمین، پله آ در نهایت با دروازه اینتر تک به تک شد و با ضربه ای زمینی دروازه هندانوویچ را باز کرد.

 

در دقیقه 77 و روی پاس به بیرون سانچس این مدافعان گلادباخ بودند که به اشتباه در حال باز کردن دروازه خودی بودند، اما توپ با خوش شانسی وارد دروازه نشد.

 

در ادامه تلاش گلادباخ برای زدن گل تساوی بی نتیجه ماند و اینتر در این دیدار مهم 2-3 موفق به کسب پیروزی شد.

دیدگاه‌ها