کد خبر : 1722829 | 12 آذر 1399 ساعت 09:40 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

پپ: صعود در لیگ قهرمانان اصلاً ساده نیست

بعد از صعود منچسترسیتی به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، پپ گواردیولا سرمربی این تیم می گوید هیچ تیمی نمی تواند صعود از مرحله گروهی چمپیونزلیگ را از قبل قطعی بداند.

پپ: صعود در لیگ قهرمانان اصلاً ساده نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از تساوی 0-0 در خانه پورتو در بازی دیشب دو تیم در لیگ قهرمانان صعودش به مرحله یک هشتم نهایی رقابتها از گروه C را قطعی کرد. پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی ضمن ابراز خوشحالی از صعود تیمش گفت هیچ تیمی حتی بزرگترین تیم‌های اروپایی نمی‌توانند از پیش صعودشان از مرحله گروهی چمپیونزلیگ را قطعی تصور کنند.

 

1549434

 

سیتی حالا برای هشتمین سال پیاپی موفق شده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا کند اما این در حالی است که امسال غول‌های بزرگ اروپایی مثل رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و اینترمیلان تا این لحظه هنوز نتوانسته اند از صعودشان مطمئن باشند. از سوی دیگر لایپزیش که فصل گذشته در نیمه نهایی رقابتها حضور داشت حالا با خطر حذف زودهنگام روبرو است. گواردیولا در پایان بازی دیشب تیمش گفت صعود از مرحله گروهی چمپیونزلیگ آنطور که بعضی فکر می‌کنند راحت نیست.

 

گواردیولا در پایان بازی با پورتو گفت: " چمپیونزلیگ به خصوص امسال خیلی سخت بود. تیمی که یک بازی ببازد یا مساوی کند ممکن است کارش به هفته آخر بکشد و با توجه به شرایط کرونایی ممکن است در هفته آخر هر اتفاقی بیفتد. ما اگر نمی‌توانستیم صعودمان را قطعی کنیم برای سیتی یک فاجعه بود. این روزها خیلی‌ها فکر می‌کنند صعود از مرحله گروهی ساده است ولی همه می‌دانیم که در گروه‌های دیگر تیم‌های بزرگ و فوق العاده ای هستند که صعود برایشان تا امروز واقعاً سخت بوده".

 

1549435

 

گواردیولا در ادامه گفت: " همه می‌دانیم که گروه‌ها چقدر مهم هستند و صعود از آنها چقدر دشوار است. این رقابتها واقعاً رقابتهای سختی است و اگر شما در یک یا دو بازی خواب‌تان ببرد کار آنقدر پیچیده می شود که دیگر به سختی می توان گره‌اش را باز کرد. امروز برای ما روز شادی است. حالا باید تا ماه فوریه لیگ قهرمانان را فراموش کنیم و به لیگ برتر بپردازیم".

 

 

دیدگاه‌ها