کد خبر : 1722904 | 12 آذر 1399 ساعت 14:38 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی فرانس واروش

مسی باشد یا نباشد بارسلونا قدرتمند است

از نظر سرگی روبروف عدم حضور مسی در بازی امشب روی کیفیت بارسا تاثیری نخواهد گذاشت.

مسی باشد یا نباشد بارسلونا قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته رونالد کومان سرمربی بارسا اسامی بازیکنانش برای بازی برابر فرانس واروش را اعلام کرد. در این فهرست نام لیونل مسی، مارک آندره تراشتگن و فیلیپ کوتینیو دیده نمی شد و مربی هلندی به هر سه استراحت داده است.

به این ترتیب بارسا با ترکیبی جوان و متفاوت به مصاف حریف مجار خواهد رفت. بازی برای بارسا تنها از حیث رقابت برای صدرنشینی اهمیت دارد.

 

 

1549564

 

 

سرگی ربروف سرمربی فرانس واروش در مورد این بازی گفت:« بارسا در بازی قبلی برابر دینامو با ترکیب ذخیره هایش بازی کرد و همچنان تیمی قدرتمند بود. در این تیم برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت، رقابت بالایی وجود دارد و مهم نیست چه کسی در میدان باشد؛ چون همه بازیکنانش قدرتمند و باکیفیتند.»

 

ربروف که به ویروس کرونا مبتلا بود ولی توانست آن را شکست دهد، ادامه داد:« بارسا خوب حمله می کند و بدون مسی هم قوی است. ما هم برابر این تیم شانس های خودمان را خواهیم داشت و ابتدا می خواهیم خوب دفاع کنیم و به وقت لزوم حمله نیز خواهیم کرد. بازی رفت را 5-1 بردند چون اولین بار بود بازیکنانم برابر چنین تیم قدرتمندی قرار می گرفتند. حالا تجربه مان بیشتر شده و این می تواند کمک مان کند.»

 

دیدگاه‌ها