کد خبر : 1722929 | 12 آذر 1399 ساعت 16:55 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

حامد شیری؛ نمونه ای مثل سید جلال (عکس)

نساجی با گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی نفت مسجد سیلمان را شکست داد و 7 امتیازی شد.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان حامد شیری در این بازی مثل همیشه در خط دفاعی نساجی بسیار با انگیزه فوتبال کرد و از آنجایی که حریف برای استفاده از ضد حملات روی به ارسال توپ های بلند آورده بود همه سرها را زد تا گزندی به دروازه نساجی در این بازی وارد نشود. البته در کنار او مجتبی بیژن دیگر مدافع میانی نساجی و هم چنین دو مدافع کناری یعنی آرمان قاسمی و سعید بیگی و در نهایت نیما میرزازاد دروازه بان تیم روز پرفروغی را به نمایش گذاشتند. بعد از اعلام پنالتی به سود نساجی به دنبال خطایی که روی کریم اسلامی شده بود حامد شیری با اعتماد به نفس بالا پشت ضربه ایستاد و بر خلاف حرکت دروازه بان توپ را تبدیل به گل کرد.

 

حامد شیری برای نساجی همانند سید جلال برای پرسپولیس است؛ با وجود سال های مستمر بازی در لیگ برتر چه در ترکیب نساجی و چه در ترکیب دیگر تیم ها از جمله سایپا هنوز با انگیزه فوتبال می کند و هر مسابقه برای او حکایت تازه ای دارد و این در شادی بعد از گل او هم مشخص است. گویی برای اولین بار گل زده در حالی که در هفته اول بازی ها و در دیدار با آلومینیوم اراک هم در جریان بازی برای نساجی گل زنی کرده است.

 

1549610

 

1549611

 

بدون شک حضور چنین بازیکنانی در ترکیب هر تیمی موهبت است؛ بازیکنانی که بدون شک به سبب تلاش و انگیزه ای که از خود نشان می دهند می توانند الگوی خوبی برای جوانان باشند.

دیدگاه‌ها