کد خبر : 1722975 | 12 آذر 1399 ساعت 19:27 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی و هشدار جدی درباره حریف فردای میلان

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است که این تیم در مسابقه فردا کار دشواری برابر سلتیک پیش رو خواهد داشت.

استفانو پیولی و هشدار جدی درباره حریف فردای میلان

به گزارش "ورزش سه"، میلان تحت هدایت استفانو پیولی در این فصل عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داده و با پنج امتیاز نسبت به تیم دوم یعنی اینتر در صدر جدول قرار گرفته است. روسونری همچنین در لیگ اروپا نیز با 7 امتیاز و بعد از لیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته و شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد دارد.

 

 

1548506

 

 

میلان در حالی فردا از سری مسابقات لیگ اروپا به مصاف سلتیک خواهد رفت که این تیم اسکاتلندی روزهای خیلی خوبی را تجربه نمی‌کند و در حال حاضر نسبت به رقیب سنتی خود یعنی رنجرز 11 امتیاز کمتر دارند و در ماه اکتبر با دو گل در مسابقه دربی شکست خوردند. با این حال استفانو پیولی معتقد است که میلان نباید تیم اسکاتلندی را دست‌کم بگیرد.

 

سرمربی میلان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل سلتیک گفت: "سلتیک همواره عملکرد خوبی داشته اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که نتیجه به دست نمی آید. ما انتظار داریم که فردا مقابل یک حریف مصمم قرار بگیریم. فردا باید یک تیم بسیار جدی باشیم. در بازی فردا باید خوب عمل کنیم چراکه سلتیک می‌تواند برای ما دردسر ساز شود. ما می دانیم که هنوز جای پیشرفت داریم و باید به کار خود ادامه دهیم تا بتوانیم رشد کنیم."

 

 

1549679

دیدگاه‌ها