کد خبر : 1723032 | 13 آذر 1399 ساعت 01:21 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

یونایتد 1 - 3 PSG؛ تلافی در اولدترافورد

یونایتد در خانه خود با نتیجه 1-3 مغلوب پاری سن ژرمن شد.

یونایتد 1 - 3 PSG؛ تلافی در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که در بازی رفت در پاریس موفق به غلبه بر حریف متمول خود شده بود، این بار در خانه با نتیجه 1-3 شکست خورد تا مبارزه برای صعود در این گروه به هفته پایانی کشیده شود.

 

پاری سن ژرمن در اولدترافورد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم به گل رسید. ارسال کیلیان امباپه از سمت چپ بعد از برخورد به مدافعان یونایتد در مقابل نیمار قرار گرفت تا او با ضربه ای دقیق و چکشی دروازه داوید دخیا را باز کند.

 

1549735

 

دقایقی بعد فلورنزی با توپربایی از فرد می توانست گل دوم پی اس جی را نیز به ثمر برساند، اما ضربه محکم او با عکس العمل تماشایی داوید دخیا همراه شد.

 

در دقیقه 26 یونایتد فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه پاری سن ژرمن داشت، اما ضربه سر اسکات مک توینای روی ارسال برونو با مهار خوب کیلور ناواس همراه شد.

 

اما در دقیقه 32 منچستریونایتد موفق شد به گل اول دست پیدا کند. روی پاس به بیرون آرون فن بیساکا بود که مارکوس راشفورد پشت محوطه صاحب فرصت شد، اما ضربه نه چندان محکم او بعد از برخورد به دانیلو تغییر جهت داده و به صورت اتفاقی وارد دروازه شد.

 

1549736

 

دقایقی بعد کیلیان امباپه با ضربه ای فنی از درون محوطه دروازه یونایتد را تهدید کرد، اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 فرصت بسیار خوبی روی ارسال زمینی راشفورد برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه آنتونی مارسیال در مقابل دروازه ناباورانه به بیرون رفت.

 

1549745

 

در دقیقه 58 ضربه چیپ و تماشایی ادینسون کاوانی در موقعیتی تک به تک با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند نیز مارکینیوش با یک تکل فوق العاده در مقابل دروازه، ضربه مارسیال را مهار کرد.

 

در دقیقه 64 ارسال فلورنزی از سمت چپ فرصت بسیار خوبی برای پاری سن ژرمن مهیا کرد، اما ضربه سر مارکینیوش با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 70 پاریس به گل دوم دست یافت. ضربه آندره هررا در محوطه با اثرگذاری دیالو در مقابل مارکینیوش قرار گرفت و او در دهانه دروازه موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

1549744

 

لحظاتی بعد فرد، هافبک یونایتد با یک تکل خشن در وسط میدان روی پای هررا با کارت قرمز مواجه شد تا کار یونایتد برای بازگشت دشوارتر شود. در دقیقه 80 پل پوگبا با یک ضربه والی و تماشایی فرصت خوبی برای زدن گل تساوی یونایتد داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 90 امباپه با استارتی تماشایی از زمین خودی در موقعیتی تک به تک در مقابل دروازه یونایتد قرار گرفت، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در اوقات اضافی این رافینیا بود که در محوطه با فداکاری نیمار را در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت کرد تا او گل سوم را به ثمر برساند و پاری سن ژرمن 1-3 در این دیدار پیروز شود.

دیدگاه‌ها