کد خبر : 1723092 | 13 آذر 1399 ساعت 13:40 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

مالدینی: زلاتان مثل فان‌باستن ابرقهرمان است

پائولو مالدینی اسطوره آث میلان از زلاتان ابراهمیموویچ ستاره این روزها میلان ستایش کرد و او را با فان باستن اسطوره هلندی میلان قابل مقایسه دانست.

مالدینی: زلاتان مثل فان‌باستن ابرقهرمان است

به گزارش "ورزش سه"، پائولو مالدینی اسطوره باشگاه آث میلان با ستایش از زلاتان ابراهیموویچ ستاره این روزهای روسونری او را با مارکو فان باستن اسطوره هلندی سالها پیش میلان قابل مقایسه دانست و گفت بین زلاتان و فان باستن شباهت‌های زیادی وجود دارد.

 

1549854

 

فان باستن در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود میلادی در خط حمله میلان می درخشید و به همراه دو هلندی دیگر این تیم، رود گولیت و فرانک رایکارد مثلث مرگبار هلندی روسونری را تشکیل می داد. فان باستن در دوران حضور در میلان برای این تیم 201 بازی انجام داده و 125 گل به ثمر رساند.

 

1549855

 

پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان در مصاحبه با DAZN گفت: " زلاتان و فان باستن دو ابرقهرمان هستند. برای همین مقایسه آنها و اینکه بگوییم کدام یکی بهتر است واقعاً کار سختی است. باره‌سی و فان باستن در میلان آن روزها کسانی بودند که چیزی بیشتر از بقیه داشتند. مارکو فان باستن متاسفانه مجبور شد فوتبال را در اوج کنار بگذارد. ایبرا به خاطر همه کارهایی که کرده و در حال حاضر می‌کند بدون شک در سطح فان باستن است".

 

 

دیدگاه‌ها