کد خبر : 1723106 | 13 آذر 1399 ساعت 15:15 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ خوان لاپورتا به مصاحبه جنجالی نیمار

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می گوید از حرف های دیشب نیمار نگران نیست.

پاسخ خوان لاپورتا به مصاحبه جنجالی نیمار

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از برتری 1-3 پی اس جی در زمین منچستریونایتد که با دبل نیمار همراه بود، ستاره برزیلی در مصاحبه با "ESPN" خبر از تمایلش برای هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی داد. او گفت که فصل بعد تمام تلاشش را می کند تا دوباره کنار مسی بازی کند.

نیمار مشخص نکرد که منظور او این است که به بارسا خواهد رفت یا مسی را به پی اس جی می آورد اما بسیاری معتقدند با توجه به وضعیت اقتصادی بسیار بد بارسا و اینکه نیمار دو پرونده شکایت از این باشگاه ارائه کرده، امکان بازگشتش نیست و منظور او این بود که در پی اس جی با مسی هم تیمی شود.

 

 

1549881

 

 

خوان لاپورتا که بیش از همه برای رسیدن به ریاست بارسا شانس دارد، در پاسخ به حرف های نیمار گفت:« نگران حرف های نیمار نیستم. چیزهایی برای گفتن دارم ولی تجربه به من می گوید که الان زمان بر هم زدن تمرکز تیم نیست. حرف نیمار طبیعی بود چون با مسی دوست صمیمی است. در مورد بازگرداندن نیمار هم چیزی نمی توانم بگویم.»

 

لاپورتا در مورد آینده لیونل مسی گفت:« با او معمولا صحبت می کردم و در تماس هستیم اما مدتی است حرف نزده ایم. برای تمدید با مسی اول باید رئیس شوم و سپس باید وضعیت مالی باشگاه را بدانم. باید به او قولی بدهم که بتوانم برآورده اش کنم. 

مسی می داند اگر قولی بدهم، عمل می کنم. او تفاوت ها را چه در عرصه ورزشی و چه اقتصادی رقم می زند. مسی عاشق بارسلوناست و به ما کمک خواهد کرد. اطمینان دارم که برای تصمیم گیری تا انتخاب رئیس بعدی صبر خواهد کرد.»

 

 

1548475

 

 

جدایی مسی:« مسی اگر جدا بشود، بارسا همچنان به حیاتش ادامه خواهد داد؛ هرچند وفق پیدا کردن با شرایط بدون مسی دشوار خواهد بود. قضیه مسی و بارسا پول نیست.»

 

 

دیدگاه‌ها