کد خبر : 1723110 | 13 آذر 1399 ساعت 15:53 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

زیدان و فلورنتینو پرز؛ رخ به رخ در والدبباس

در مراسم عکس تیمی فصل 21-2020 رئال، زین الدین زیدان و فلورنتینو پرز باهم دیدار کردند.

زیدان و فلورنتینو پرز؛ رخ به رخ در والدبباس

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. به خصوص پس از شکست 2-0 برابر شاختار که صعود این تیم به دور بعد لیگ قهرمانان را با خطر مواجه کرد، حالا زمزمه های برکناری زین الدین زیدان هم به گوش می رسد.

زیدان مارس 2019 به رئال برگشت و توانست فصل گذشته این تیم را قهرمان لالیگا کند اما امسال نتایج کاملا نامطلوب بوده و کهکشانی ها در 16 بازی 5 بار قافیه را باخته اند.

 

 

1497963

 

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال دو دهه است که به زین الدین زیدان اطمینان خاطر داشته است. چه زمانی که او را برای رئال به عنوان بازیکن جذب کرد و چه از 4 ژانویه 2016 که زیدان با تصمیم ریسکی پرز، سرمربی رئال شد.

روز گذشته در جلسه هیئت مدیره نیز رای اعتماد به زیدان داده شد اما در رئال نتایج هستند که فرمان می دهند. زیدان حالا تا  6 روز دیگر وقت دارد تیمی را مهیا کند که بتواند با شکست گلادباخ راهی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود؛ در غیر این صورت احتمالا برکناری او بالاست.

 

 

1306401

 

 

صبح امروز فرصتی مهیا شد تا پرز و زیدان در کمپ والدبباس دیدار کنند. امروز صبح قرار بود عکس تیمی فصل 21-2020 رئال ثبت شود و پرز صبح خیلی زود در کمپ حاضر شد. زیدان هم طبق عادت ساعت 9 صبح وارد کمپ شد و دقایقی را با پرز پشت سر گذاشت.

رئیس سعی دارد در این روزهای حساس به مربی وبازیکنان روحیه بدهد و فعلا خبری از هیچ تغییری نیست. او با سرخیو راموس نیز دیدار داشت اما بحث تمدید قرارداد با او کمی به تعویق افتاده تا سرنوشت تیم در لیگ قهرمانان مشخص شود.

 

 

دیدگاه‌ها