کد خبر : 1723236 | 14 آذر 1399 ساعت 11:45 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوان لاپورتا

مسی را گول زدند؛ او فقط دنبال پول نیست

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید مدیریت سابق باشگاه، لیونل مسی را گول زده اند و چیزی که ستاره بزرگ آرژانتینی می‌خواهد فراتر از پول است.

مسی را گول زدند؛ او فقط دنبال پول نیست

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا بار دیگر از عزم خود برای حفظ لیونل مسی در صورت انتخاب به عنوان ریاست باشگاه خبر داده و می‌گوید در دوره مدیریت قبلی مسی را گول زده اند. او همچنین گفت مسی تنها به دنبال پول نیست بلکه او تیمی سطح بالا می‌خواهد که با آن بتواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

 

1550120

 

این در حالی است که رئیس موفقت بارسلونا اخیراً در صحبتهایی جنجالی گفت بارسا باید در پنجره نقل و انتقالات قبلی به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا مسی را به فروش می‌رساند. اما لاپورتا که امیدوار است در انتخابات آتی به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شود می‌گوید همه تلاشش را برای نگه داشتن مسی انجام خواهد داد.

 

لاپورتا در گفتگو با رادیو مارکا و رادیو کوپ گفت: " لئو بارسلونا را می‌خواهد. من می خواهم شادی و رضایت را دوباره به او برگردانم. مساله فقط پول نیست. برای مسی باید یک تیم قوی و سطح بالا ساخت".

 

1550118

 

نامزد ریاست بارسلونا در ادامه ادعایی جنجالی مطرح کرد و گفت: " پیش‌تر مسی را گول زدند و این واقعاً باعث تاسف است. مسی ذاتاً قهرمان و برنده است و نمی‌تواند تحمل کند که تیم‌های دیگر جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرند. آخرین باری که با مسی صحبت کردم در ماه اکتبر بود. من از مسی به خاطر همه کارهایی که برای بارسا کرده سپاسگزارم. من مسی را از وقتی شانزده ساله بود می‌شناسم و باید بگویم او انسانی بی نظیر است. بین من و او احترام متقابل وجود دارد و ما همدیگر را تحسین می‌کنیم. برای اینکه بتوانیم پیشنهادی قابل قبول و معتبر به مسی ارائه بدهیم اول باید در باشگاه مشغول شویم".

 

 

دیدگاه‌ها