کد خبر : 1723260 | 14 آذر 1399 ساعت 14:20 | 96.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای آاس؛

اخراج احتمالی بازیکن PSG به خاطر رسوایی جنسی

خسه رودریگز ممکن است در انتقالات ژانویه از باشگاه پاری سن ژرمن اخراج شود.

اخراج احتمالی بازیکن PSG به خاطر رسوایی جنسی

به گزارش "ورزش سه"، خسه رودریگز محصول آکادمی فوتبال رئال است و فصل 14-2013 پدیده کهکشانی ها بود. او که مورد اعتماد کارلو آنچلوتی قرار داشت، بارها توانست ارزش هایش را به اثبات برساند اما دقیقا در روزهای اوجش، با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد و پس از بازگشت دیگر بازیکن سابق نبود. حواشی فراوان در زندگی خارج از فوتبال او نیز مزید بر علت شد تا خسه سال 2016 رئال را به مقصد پی اس جی ترک کند.

 

 

1184344

 

 

پاریسی ها 25 میلیون یورو برای خسه هزینه کردند اما او نتوانست رضایت کادر فنی را جلب کند و در سال های اخیر برای تیم هایی مثل لاس پالماس، استوک سیتی و بتیس به صورت قرضی بازی کرده است. خسه تابستان به پی اس جی برگشت ولی در روز آخر نقل و انتقالات بود که قرضی راهی اسپورتینگ لیسبون پرتغال شد.

دوران قرضی او در اسپورتینگ هم بی فایده بود و باشگاه پرتغالی قرارداد او را فسخ کرد و خسه پس از چند ماه خانه نشینی به تمرینات پیش فصل پی اس جی بازگشت. 

او در ابتدای فصل و به دلیل ابتلای انبوهی از بازیکنان اصلی پی اس جی به کرونا شانس بازی مقابل لانس را پیدا کرد در نهایت ماندنی شد هرچند جزو بازیکنان ثابت محسوب نمی شود.

 

 

1550153

 

 

اخیرا حضور خسه در جشن تولد نامزدش در جزایر قناری بدون رعایت اقدامات ایمنی خبرساز شده بود و هفته پیش رسانه ها حبر از خیانت او به نامزدش تنها یک روز پس از جشن تولد او دادند.

طبق ادعای آاس، باشگاه پی اس جی از حواشی غیرورزشی خسه به ستوه آمده و اعتقاد دارد که این بازیکن در حال ضربه زدن به نام و اعتبار باشگاه است. پی اس جی به شکل جدی به اخراج خسه فکر می کند.

هرچند خسه شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی رسما از نامزدش عذرخواهی کرد اما او احتمالا همین ژانویه قراردادش با پی اس جی فسخ خواهد شد و باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

 

دیدگاه‌ها