کد خبر : 1723332 | 15 آذر 1399 ساعت 09:20 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یووه به اتهام جدید در پرونده شهروندی سوارز

بعد از تایید پلیس مبنی بر وجود ناهنجاری‌هایی در پرونده آزمون شهروندی لوئیس سوارز در ایتالیا باشگاه یوونتوس مدعی شد در این ماجرا بی‌تقصیر است.

واکنش یووه به اتهام جدید در پرونده شهروندی سوارز

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دادستانی پروجا در ایتالیا اعلام کرد پلیس این کشور تحقیقات بیشتری درباره نحوه رفتار باشگاه یوونتوس در ماجرای انتقال ناکام لوئیس سوارز از بارسلونا به این باشگاه و مساله آزمون زبان برای شهروندی او در ایتالیا انجام خواهد داد باشگاه یوونتوس مدعی شد در این ماجرا بی‌تقصیر است.

 

1550286

 

امسال تابستان به نظر می رسید یوونتوس در آستانه به خدمت گرفتن لوئیس سوارز از بارسلونا قرار دارد که البته در نهایت چنین اتفاقی نیفتاد. یوونتوس سهمیه بازیکنان غیر اروپایی خود را تکمیل کرده بود و در نتیجه سوارز به ایتالیا سفر کرد تا در آزمون شهروندی B1 در این کشور شرکت کرده و به شهروندی ایتالیا در بیاید. اما در ماه سپتامبر ادعا شد که در این آزمون به نفع سوارز دستکاری و تقلب شده است.

 

بر اساس ادعاها منابع و موضوع آزمون از قبل به اطلاع سوارز رسیده بود تا او بتواند در آزمون موفق شود. در تازه ترین خبر از این پرونده اداره دادستانی پروجا در ایتالیا تایید کرد که باشگاه یوونتوس در بالاترین سطح مدیریتی خود برای تسریع در قبول شدن درخواست شهروندی لوئیس سوارز دخالت کرده است. دادستانی اعلام کرد پلیس تحقیقاتی بیشتر در این باره را آغاز کرده است.

 

1550288

 

اما باشگاه یوونتوس دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد اطمینان دارد مدیر ورزشی باشگاه فابیو پاراتیچی مرتکب هیچ تخلفی نشده است. پاراتیچی متهم شده که اطلاعات نادرست در اختیار دادستانها قرار داده است. باشگاه یوونتوس در ادامه همچنین اعلام کرد تحقیقات جدید درست بودن موضع باشگاه و مدیر ورزشی اش را ثابت خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها