کد خبر : 1723409 | 15 آذر 1399 ساعت 15:15 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

پلاکارد کسی را مبتلا نمی‌کند

فیروزی: ادعای ذوب آهنی ها عجیب و غریب است

سرپرست صنعت نفت می گوید که تیم آنها انگیزه های زیادی برای دیدار مقابل استقلال تهران دارد.

فیروزی: ادعای ذوب آهنی ها عجیب و غریب است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و صنعت نفت در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. اما پس از دیدار هفته گذشته آبادانی ها با ذوب آهن بود که تعدادی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند.


پس از این اتفاق، مسئولین ذوب آهن ادعا کردند که آنها در سفر به آبادان به کرونا مبتلا شده اند. علی فیروزی سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد این ادعای ذوبی ها به خبرنگار ورزش سه گفت: شما خودتان راحت تر می توانید جواب این سوال را بدهید. مگر می شود بازیکنان تیم ذوب آهن در آبادان حضور پیدا کنند و یک ساعت قبل از مسابقه به استادیوم بیایند و در رختکن کرونا بگیرند؟
او ادامه داد: ذوبی ها بگویند که از چه کسی کرونا گرفته اند؟ فقط تعداد انگشت شماری از هواداران صنعت نفت بخاطر قدردانی از میلاد جهانی و محمد قریشی به استقبال آنها آمدند چون این دو نفر چندین سال برای صنعت نفت بازی کرده بودند و سایر بازیکنان ذوب آهن به رختکن رفتند.


وی گفت: این یک ادعای عجیب و غریبی بود و این اتفاق حتی سوال کردنش هم غلط است. جواب تست کرونا پس از 48 ساعت می رسد، اینها از کجا فهمیدند که کرونا گرفته اند؟ فقط با یک پلاکارد در خیابان توسط تماشاگران از این دو بازیکن قدردانی شده است. آن دو بازیکن نیز این اتفاق را دوست داشتند. در ضمن شرایط شیوع کرونا در آبادان کمتر از اصفهان است.
فیروزی در مورد دیدار روز دوشنبه تیمش در برابر استقلال نیز گفت: همه بازی ها حساس هستند. استقلال و پرسپولیس از تیم های بزرگ کشور هستند و بازی با آنها شرایط خاصی دارد و بازیکنان نیز انگیزه های خیلی بزرگی دارند.


او ادامه داد: ما در این مدت به دنبال این بودیم که بچه ها از نظر بدنی و هماهنگی تیمی بتوانند به سطح خوبی برسند. خدا را شکر بازی به بازی و تمرین به تمرین تیم ما رو به جلو حرکت می کند. این بازی هم مانند سایر دیدارهاست.


فیروزی گفت: هر تیمی که خوب بازی کند و از موقعیت هایش استفاده کند، می تواند برنده بازی باشد ولی همیشه تیم هایی که خوب بازی می کنند برنده نیستند. شاید تیمی با یک استراتژی دفاعی به میدان بیاید و با ضدحمله گلزنی کند بازی را ببرد. همیشه دیدارهای استقلال و صنعت نفت، دیدارهای خوبی بوده و امیدوارم این بازی نیز یک دیدار خوب باشد. مسئله مهمتر بحث سلامتی است و امیدوارم بازیکنان دو تیم به دور از ویروس کرونا بتوانند این بازی را انجام دهند.

دیدگاه‌ها