کد خبر : 1723474 | 15 آذر 1399 ساعت 19:18 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

اگر شرایط را مهیا کنند...

کریمیان: کمالوند دوست ندارد شاهین را رها کند

مربی شاهین بوشهر که تیمش برد ارزشمندی را در هفته سوم رقابت‌ها از آن خود کرده، از دیر بسته شدن این تیم به عنوان یک چالش یاد کرد.

کریمیان: کمالوند دوست ندارد شاهین را رها کند

به گزارش "ورزش سه"، شاهین بوشهر موفق شد برابر خوشه طلایی به برتری 2-0 دست یابد. مهدی کریمیان مربی شاهین بوشهر درباره این بازی و نتیجه آن اینطور گفته: این یک بازی درگیرانه بود که حدود هفت کارت زرد برای بازیکنان درپی داشت. این پیروزی را به مردم خوب بوشهر و بویژه هواداران تیم فوتبال شاهین تبریک می‎گویم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. بازی های تیم حریف آنالیز شده بود ولی مشکل اصلی تیم شاهین دیر بسته شدن تیم است چرا که باشگاه فصل بدن‌سازی را از دست داده است.

 

وی درباره اعتراض بازیکنان حریف روی گل‎های شاهین اینطور توضیح داد: روی ۲ گل تیم‎ها اتفاق خاصی رخ نداد و تنها قبل از گل‎ها یک صحنه مشکوک به پنالتی رقم خورد که کارشناسان باید پیرامون آن نظر بدهند.


کریمیان با اشاره به وضعیت فنی شاهین بوشهر گفت: در ۲ بازی اخیر به تنهایی هشت بازیکنش مصدوم شده که این خود ناشی از انجام نشدن بدن سازی مورد نیاز تیم است. بازیکنان اکنون خوب کار می‎کنند و تنها مشکل مصدومیت‎های پیاپی است که امیدواریم برای بازی‎های آینده به حداقل برسد. بازیکنان شاهین اکنون تنها به ۶۰ درصد آمادگی مدنظر دست یافته اند که به تدریج میزان آمادگی آنها به سطح قابل قبول خواهد رسید.

 

مربی شاهین بوشهر درباره وضعیت همکاری فراز کمالوند در این تیم گفت: بدون شک اگر تمامی شرایط مورد نیاز مهیا باشد هیچ کسی دوست ندارد تیم را رها کند. اکنون همه عوامل از جمله هیات مدیره و شهرداری پای کار آمده اند که امید است بتوانند هدف اصلی تیم را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها