کد خبر : 1723573 | 16 آذر 1399 ساعت 02:10 | 119.5K بازدید | 9 دیدگاه

برد میلیمتری پورتو با ستاره ایرانی؛

مهدی طارمی گل کاشت و گل زد

مهاجم ایرانی پورتو در جریان برتری تیمش برابر توندلا نمایش درخشانی داشت.

مهدی طارمی گل کاشت و گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نهم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو که مثل دیدار اخیرش در این رقابت‌ها مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۴ شنبه شب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم رده چهاردهمی توندلا قرار گرفت.

 

مهدی طارمی که تشنه درخشش در پورتو و تثبیت جایگاهش در ترکیب این تیم است، در دقیقه ۴ بازی مقابل توندلا نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داد که حرکت در عرض و پاس او به اوتاویو را این بازیکن در اختیار زیدو سانوسی قرار داد تا این هافبک نیجریه‌ای گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

در ادامه توندلا دو گل زد، اما موسی مارگا در دقیقه ۳۶ کار را به تساوی کشید تا پورتو نیمه اول این بازی خانگی را با تساوی ۲ بر ۲ پشت سر بگذارد.

 

مارگا که دو بار روی موقعیت‌سازی‌های طارمی فرصت گلزنی را از دست داده بود، در دقیقه ۴۸ موفق شد پاس اوتاویو را تبدیل به گل کند تا پورتو در شروع نیمه دوم با نتیجه ۳ بر ۲ از توندلا پیش بیفتد.

 

1550675

 

نوبت گلزنی طارمی در دقیقه ۵۶ بود؛ جایی که پورتو همچنان بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بود و توانست روی ارسال ماتئوس اوریبه از جناح چپ به مقابل دروازه توندلا و شوت بغل پای محکم و دقیق ستاره ایرانی‌اش به گل چهارم دست پیدا کند.

 

1550676

 

پورتو در دقیقه ۶۶ سه تعویض همزمان برای حفظ نتیجه انجام داد که یکی از آنها به بیرون رفتن مهدی طارمی و حضور اوانیلسون در زمین اختصاص داشت.

 

در ادامه توندلا موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند ولی در نهایت پورتو که در دقیقه ۳+۹۰ هم با اخراج اوریبه ۱۰ نفره شده بود، توانست در شب گلزنی طارمی به برتری ۴ بر ۳ برابر توندلا برسد.

 

تیم پورتو با پیروزی مقابل توندلا ۱۹ امتیازی شد و با چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون، موقتا در رده دوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

 

مهدی طارمی که سال گذشته با ۱۸ گل به‌عنوان آقای گلی در لیگ برتر پرتغال رسیده بود، مقابل توندلا توانست در نُهمین بازی فصل خود دومین گل‌اش را بزند.

 

1550677

دیدگاه‌ها