کد خبر : 1723599 | 16 آذر 1399 ساعت 10:55 | 74.3K بازدید | 17 دیدگاه

ما را درگیر مسائل هواداری نکنید 

دلایل لغو بازی نساجی - پرسپولیس اعلام شد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت همانطور که پرسپولیس را کمک کردیم، این تیم در برگشت از فینال دچار فشردگی خواهد شد.

دلایل لغو بازی نساجی - پرسپولیس اعلام شد 

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل حضور پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان، دیدار این تیم با نساجی مازندران لغو شد که این امر باعث بروز جنجال هایی در فضای مجازی شد. سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد علت لغو این دیدار و نحوه برگزاری بازی های عقب افتاده توضیحاتی داد.


مهدی در مورد زمان برگزاری بازی های تعویقی پرسپولیس گفت: در رابطه با بحث حضور پرسپولیس در فینال، ما موارد لازم را پیش بینی کرده بودیم. اتفاق جدیدی که در بین این مورد رخ داد، بحث پروتکل های سخت گیرانه کشور قطر بود. زمانی که همکاران ما در کمیته پزشکی اعلام کردند که این شرایط حاکم است و اگر فردی به کرونا مبتلا شود، بقیه افراد و برگزاری مسابقات تحت الشعاع آن فرد قرار می گیرد، ما به ناچار بازی با نساجی را لغو کردیم.


او ادامه داد: در حالیکه این مسئله که بازی پرسپولیس و نساجی لغو شود، در برنامه ما نبود. این اتفاق غیرمنتظره بود. این لغو مسابقات، فشاری که به جدول لیگ وارد می کند را سعی می کنیم متوجه تیم پرسپولیس کنیم. یعنی بازی ها را طوری برگزار کنیم که به سایر تیم ها سخت نگیریم.


وی در مورد درخواست تیم استقلال مبنی بر برگزاری دیدارهای عقب افتاده پرسپولیس قبل از دربی گفت: این امر حتما باید اتفاق بیفتد. آمرانه بودن این امر یک بحث است و درخواست استقلالی ها بحث دیگری است. به هر حال این بازی های معوقه یا قبل از دربی برگزار می شود یا بعد از دربی. اگر قبل از دربی برگزار کنیم ما را به جانبداری از استقلال محکوم می کنند و اگر به بعد از دربی موکول شود، به جانبداری از تیم دیگری محکوم می شویم.


او گفت: خواهش می کنیم ما را درگیر مسائل هواداری نکنند. مسلما ما منطق و بایدهای خودمان را فراموش نکرده ایم. به نظرات دوستان احترام می گذاریم. اگر اجازه بدهند ما وظیفه خودمان را انجام دهیم، در درجه اول مسلما سعی می کنیم رضایتمندی همه حاصل شود و بعد اینکه سعی می کنیم منطق برگزاری مسابقات را گم نکنیم.


مهدی در مورد زمان برگزاری بازی های معوقه  نیز گفت: زمان برگزاری این دیدارها را دقیقا نمی توانیم اعلام کنیم اما برنامه ریزی که همکاران ما دیشب انجام دادند، سعی می کنیم طوری جلو برویم که حداقل تنش به سایر تیم ها وارد کنیم اما با توجه به اینکه این تعویق ها متوجه تیم پرسپولیس است، علیرغم اینکه باید به این تیم کمک کنیم اما ممکن است این تیم پس از بازگشت از بازی فینال، برنامه بازی های این تیم دچار فشردگی شود.

دیدگاه‌ها