کد خبر : 1723615 | 16 آذر 1399 ساعت 12:20 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ شانس قهرمانی را اعلام کرد: چلسی

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از چلسی به عنوان شانس اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر یاد کرد.

کلوپ شانس قهرمانی را اعلام کرد: چلسی

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که تیمش مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است از چلسی به عنوان شانس اول قهرمانی در فصل جاری این لیگ یاد کرد. اظهارنظری که احتمالاً هواداران لیورپول به آن بازخورد منفی نشان خواهند داد.

 

1550752

 

یورگن کلوپ که تیمش امروز به مصاف ولوز می‌رود با اعلام اینکه چلسی تیم پرقدرتی دارد و خوب فوتبال می‌کند از شاگردان لمپارد به عنوان شانس اول قهرمانی یاد کرد و البته توضیح داد که او و تیمش با تمرکز بالا برای رقابت با چلسی و دیگر حریفان تلاش خواهند کرد.

 

کلوپ در آستانه بازی ولوز گفت: " با توجه به بازی‌هایی که دیده ام تاتنهام این روزها خیلی خوب است ولی چلسی به نظرم در حال حاضر شانس اول قهرمانی است. آنها تیم بزرگ‌تری دارند، بازیکنان بی‌نظیری در تیم شان دارند و خوب بازی می‌کنند. تیم بزرگ به چلسی امکان داده در هر بازی بازیکنان متفاوتی را به میدان بفرستد و این کمک بزرگی برای یک تیم است".

 

1550753

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " ما فشار زیادی تحمل می‌کنیم و باید بازی‌هایمان را ببریم. ما می‌خواهیم در این بازی مقابل ولوز پیروز شویم. این هفته ما با ولوز بازی می‌کنیم نه هیچ تیم دیگری. الان خیلی زود است که درباره جلوتر بودن یا عقب تر بودن تیم‌ها صحبت کنیم. ما با تمرکز بالا در هر بازی برای پیروزی در همان بازی تلاش می‌کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها